Gå til innhold

Har du noen å prate med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som du kan dele sorger og gleder med? Bortsett fra med mannen/samboeren din..

Jeg har ikke det og det er så sårt. Har "alle det"?

Anonymous poster hash: 0fa6a...186
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke andre enn mannen her. Snakker litt med svigermor, men ikke om "alt".

Anonymous poster hash: f030f...422

Skrevet

Nei, jeg har ikke det. Har heller ikke mann/samboer/kjæreste

Anonymous poster hash: b5c3a...344
Skrevet

Ja, har det.

Så leit å høre at ikke alle har det:(!

Skrevet

Nei. Ikke etter at min mor ble dement for noen år siden. Men jeg har en veldig god mann❤️

Anonymous poster hash: 7b89d...ca9

Skrevet

Mamma, søsteren min og ett par nære venninner . Har ikke så stort nettverk. Heller ingen mann

Anonymous poster hash: 8db7b...6a6

Skrevet

Nei, ingen. Bare sambo. Har absolutt ingen venner da jeg fra før bare hadde tre. Pga.flytting, skole og forskjellige plasser i livet har vi falt fra hverandre.

Jeg er også ganske sjenert og sosialt handikappet da jeg har vært mobbeoffer helt ut videregående, så å tørre å føle opp den kaffekoppen hos naboen eller lekebesøket med hun fra åpen barnehage det tør jeg ikke.

Jeg HATER det og ønsker meg venner. Ønsker meg litt "tøff i trynet" på boks sånn at jeg tørr å ta den kaffen 😂

Anonymous poster hash: 7b8f8...220

Skrevet

Jepp! Flere faktisk, og jeg er hver dag takknemlig for det :)

Skrevet

Ja, har flere, men deler ikke nødvendigvis alt med alle.

Skrevet

Ja, noen venninner. Men nettopp funnet ut at det gjerne plapres videre om mine greier, så skal slutte å snakke om ting jeg ikke synes er greit at hele verden vet om.

Anonymous poster hash: 16ff3...546

Skrevet

Egentlig ganske mange. Flere gode venninner og står nær både svigermor og svigerinna mi. Også veldig nærme to av mine besteforeldre og to tanter. Hadde en skikkelig familiekrise for en tid tilbake og etter det er alle nærmere enn før.

Skrevet

Ja, men hun(psykiateren) har nesten ingenting ledig fremover. Ellers har jeg få.. en venninne jeg snakker litt med, men jeg får ikke til å si så mye, føler det er så belastende, selv om det mest sannsynlig ikke er så ille som jeg tror.

Anonymous poster hash: cc96e...f8a
Skrevet

Nei egentlig ikke

Anonymous poster hash: 53cc4...0f7

Skrevet

Har bare mannen. Og det er helt greit.

Anonymous poster hash: a0a3c...703

Skrevet

Jeg har ingen jeg kan si alt til. F.eks. når jeg er så deppa at jeg føler meg totalt verdiløs og tenker på å dø. Det er ikke "seriøse" tanker, men det gjør jo vondt allikevel. Men det er ikke lov å si det høyt, det har jeg lært.

Anonymous poster hash: fb480...45d

Skrevet

ja. kjæresten min❤ søsteren min. tanteungen min som er 19. og 3-4 gode venninder😙

Anonymous poster hash: 253e9...26b

Skrevet

Nei. Jeg har hatt venninner, men har etter hvert innsett at de kun er opptatt av å snakke om seg selv og sine problemer.

Et par venninner har også dømt meg veldig hardt da jeg var utro og flyttet fra samboer for ei stund. IKKE der for meg i tykt og tynt med andre ord. Det er ikke lov å tråkke feil, visstnok.

Er heldigvis sammen med med en fantastisk mann som er verdens beste samtalepartner.

Anonymous poster hash: 1c8b9...c90

Skrevet

Nei. Ikke engang mannen min.

Anonymous poster hash: 8fec3...b4a

Skrevet

Ja. 2 brødre, mamma, pappa, tante, onkel, søskenbarn og 3 gode venninner. 
Er alenemor i en meget sammensveiset familie, hvor alle stiller opp for hverandre hvis og når det trengs. Men vi skravler ikke hver dag altså. 

Anonymous poster hash: 11aa2...d1f
Skrevet

Nei, men det er ikke fordi jeg ikke har noen, men fordi det er enkelte bekymringer jeg har som jeg ikke føler meg komfortabel med å dele med mange. Jeg er redd for at fordommer vil endre deres syn på meg/ oss som famiie, jeg klarer ikke tanken på å bli syntes synd på, og jeg vil ikke belaste andre hvis det betyr at de må bære det inne i seg uten å kunne gjøre noe.

Anonymous poster hash: 4fa5e...aa5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...