Anonym bruker Skrevet 22. august 2016 #1 Skrevet 22. august 2016 Har så vonde rier. Føles helt ut som livmor skal revne!! Har et ks fra før. Hvor vondt skal en rie gjøre?! Er redd Anonymous poster hash: 56156...673
Anonym bruker Skrevet 22. august 2016 #2 Skrevet 22. august 2016 Har så vonde rier. Føles helt ut som livmor skal revne!! Har et ks fra før. Hvor vondt skal en rie gjøre?! Er redd Anonymous poster hash: 56156...673 Du må kontakte fødeavdelingen. Men rier er jævlig vondt. Føles som hele kroppen revner... Anonymous poster hash: e8a04...832
Anonym bruker Skrevet 22. august 2016 #3 Skrevet 22. august 2016 Er det du som skrev her tidligere, som ble sendt hjem fra føden? Ring igjen! Forklar hvordan du har det. Redselen du føler nå stresser deg, og gjør både smerter verre og fødselsforløp lengre. Kjenner jeg blir skikkelig sint på fødselsomsorgen vi har i Norge😡 Ingen skal sitte hjemme og være redde. Hvor ofte kommer riene nå? Vær så snill; ring! Eller få mannen til å ringe for deg. Anonymous poster hash: 8ff0a...b7d
Anonym bruker Skrevet 22. august 2016 #4 Skrevet 22. august 2016 Er det du som skrev her tidligere, som ble sendt hjem fra føden? Ring igjen! Forklar hvordan du har det. Redselen du føler nå stresser deg, og gjør både smerter verre og fødselsforløp lengre. Kjenner jeg blir skikkelig sint på fødselsomsorgen vi har i Norge😡 Ingen skal sitte hjemme og være redde. Hvor ofte kommer riene nå? Vær så snill; ring! Eller få mannen til å ringe for deg. Anonymous poster hash: 8ff0a...b7d Ja:( ligger bare hjemme nå og har skikkelig vonde rier. De er verre enn i natt! Men de kommer ikke hyppig nok til at de vil ha meg inn. De sier jeg skal ta Paracet og dusje. Men det hjelper jo ingenting. Er redd pga tidligere snitt. Er også redd pga jeg må rekke antibiotika siden barnet ble påvirket av GPS bakterie sist. Hadde vært så mye bedre for meg å bare være på føden.. Men jeg hadde ikke åpning... Har ringt 3 ganger ila Igår natt og i morges . Får det samme svaret. De kommer med 10 min mellomrom sånn ca... Beklager mas her. Mannen har ikke så mange råd og jeg er bare redd. Godt å ha dere.. Hi Anonymous poster hash: 56156...673
Anonym bruker Skrevet 22. august 2016 #5 Skrevet 22. august 2016 Ja:( ligger bare hjemme nå og har skikkelig vonde rier. De er verre enn i natt! Men de kommer ikke hyppig nok til at de vil ha meg inn. De sier jeg skal ta Paracet og dusje. Men det hjelper jo ingenting. Er redd pga tidligere snitt. Er også redd pga jeg må rekke antibiotika siden barnet ble påvirket av GPS bakterie sist. Hadde vært så mye bedre for meg å bare være på føden.. Men jeg hadde ikke åpning... Har ringt 3 ganger ila Igår natt og i morges . Får det samme svaret. De kommer med 10 min mellomrom sånn ca... Beklager mas her. Mannen har ikke så mange råd og jeg er bare redd. Godt å ha dere.. Hi Anonymous poster hash: 56156...673 Har du forklart på føden hvor reďd du er? Ganske fælt at du skal være hjemme så nært forestående fødsel å være så engstelig. Anonymous poster hash: 5b3c3...56d
Anonym bruker Skrevet 22. august 2016 #6 Skrevet 22. august 2016 Ja:( ligger bare hjemme nå og har skikkelig vonde rier. De er verre enn i natt! Men de kommer ikke hyppig nok til at de vil ha meg inn. De sier jeg skal ta Paracet og dusje. Men det hjelper jo ingenting. Er redd pga tidligere snitt. Er også redd pga jeg må rekke antibiotika siden barnet ble påvirket av GPS bakterie sist. Hadde vært så mye bedre for meg å bare være på føden.. Men jeg hadde ikke åpning... Har ringt 3 ganger ila Igår natt og i morges . Får det samme svaret. De kommer med 10 min mellomrom sånn ca... Beklager mas her. Mannen har ikke så mange råd og jeg er bare redd. Godt å ha dere.. Hi Anonymous poster hash: 56156...673 Uff, jeg får så vondt av deg! Har du hatt oppfølging av jordmor under svangerskapet? Kan du ringe henne? Vet du at du trenger antibiotika denne gangen også? Jeg kjenner ikke rutinene for administrering av ab i dette tilfellet, men kunne du ikke fått det nå, så slipper du i alle fall én bekymring? Finnes det en privat jordmor du kan kontakte som kan komme hjem til dere og veilede og passe på deg? Evt doula? Stor styrke- og trøsteklem! Anonymous poster hash: 8ff0a...b7d
Anonym bruker Skrevet 22. august 2016 #7 Skrevet 22. august 2016 Hæ? Du hadde tidligere ks og de lar deg gå hjemme...med rier?😱 Nå skal dere sette dere i bilen,dra til føden,få mannen til å kicke døra åpen og så skal du gå inn! Anonymous poster hash: 3b88f...5ac
Anonym bruker Skrevet 22. august 2016 #8 Skrevet 22. august 2016 Når livmoren revner så kjenner man en brennende smerte hele tiden. Også når man ikke har rier, men blir verre når man har rier.Ta kontakt med føden eller dra dit om du er bekymret. Anonymous poster hash: 62f3e...9c3
Anonym bruker Skrevet 22. august 2016 #9 Skrevet 22. august 2016 Hæ? Du hadde tidligere ks og de lar deg gå hjemme...med rier?😱 Nå skal dere sette dere i bilen,dra til føden,få mannen til å kicke døra åpen og så skal du gå inn! Anonymous poster hash: 3b88f...5ac Føler ikke de tar hensyn til det i det hele tatt nei. Skal ikke jeg ha ekstra oppfølging under rier? Slitsomt å måtte sloss for å føle seg trygg. De sa nå jeg bare måtte komme inn, men hadde jeg ikke mer åpning ble jeg bare sendt hjem 😢 Anonymous poster hash: 56156...673
Anonym bruker Skrevet 22. august 2016 #10 Skrevet 22. august 2016 Vet du hva? Hvis du er så redd synes jeg du bare skal reise inn,og sette deg på gangen på føden, i kantinen på sykehuset eller et eller annet sted i nærheten. Det er forferdelig å gå hjemme og være så redd! Få mannen til å ringe og gi beskjed om at dere kommer. Han får nok nei, men reis likevel. Anonymous poster hash: bab7b...511
Anonym bruker Skrevet 22. august 2016 #11 Skrevet 22. august 2016 Føler ikke de tar hensyn til det i det hele tatt nei. Skal ikke jeg ha ekstra oppfølging under rier? Slitsomt å måtte sloss for å føle seg trygg. De sa nå jeg bare måtte komme inn, men hadde jeg ikke mer åpning ble jeg bare sendt hjem 😢 Anonymous poster hash: 56156...673 Bare reis, så får du sjekket åpning, kan ha skjedd mye på noen timer. Sier de at du må reise hjem sier du at du ikke tør det så du venter ute på gangen til de kan ta deg imot Anonymous poster hash: 6446a...71e
Anonym bruker Skrevet 22. august 2016 #12 Skrevet 22. august 2016 Føler ikke de tar hensyn til det i det hele tatt nei. Skal ikke jeg ha ekstra oppfølging under rier? Slitsomt å måtte sloss for å føle seg trygg. De sa nå jeg bare måtte komme inn, men hadde jeg ikke mer åpning ble jeg bare sendt hjem 😢 Anonymous poster hash: 56156...673 De hører om du skriker høyt nok. Om du er bekymret,skrik,sett deg i gangen,ikke dra derfra til du føler deg trygg nok. Anonymous poster hash: 3b88f...5ac
Anonym bruker Skrevet 22. august 2016 #13 Skrevet 22. august 2016 Bare reis på sykehuset, krev ny sjekk. Nekt å reis derifra før de legger deg inn. Å gå inn i en fødsel med stress, frykt og nervøsitet er ikke bra, for verken mor eller barn. Anonymous poster hash: 7eaea...496
Anonym bruker Skrevet 22. august 2016 #14 Skrevet 22. august 2016 Jeg ringte bare fra bilen når vi var på vei inn. Helt uaktuelt for meg å være hjemme lenger enn det jeg var, så da fikk jeg heller surre rundt på sykehuset tenkte jeg. Så føler du deg ikke trygg hjemme setter du deg bare i bilen. Anonymous poster hash: 9ac37...a06
Anonym bruker Skrevet 22. august 2016 #15 Skrevet 22. august 2016 Hvordan går det med deg, hi? Håper de har tatt deg inn nå. Anonymous poster hash: 8ff0a...b7d
Anonym bruker Skrevet 22. august 2016 #16 Skrevet 22. august 2016 Håper du ble godt tatt i mot og at grunnen til at du ikke skriver mer her er fordi du driver på å få eller har fått babyen i armene dine. Lykke til og gratulerer Anonymous poster hash: 7d37a...648
Anonym bruker Skrevet 22. august 2016 #17 Skrevet 22. august 2016 Har så vonde rier. Føles helt ut som livmor skal revne!! Har et ks fra før. Hvor vondt skal en rie gjøre?! Er reddAnonymous poster hash: 56156...673 Det gjør fryktelig vondt, men ring og hør med dem. Gir ikke smerten seg når rien gir seg ville jeg blitt bekymret. Anonymous poster hash: 9caea...086
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå