Anonym bruker Skrevet 22. august 2016 #1 Skrevet 22. august 2016 Opp dagen etter en fest og innsett at de ikke husker alt? At du hadde sex, med hvem, ukjent sted, etc? Er det vanlig? Bare lurer, for jeg har festet mye, men alltid hatt kontroll på hvor og med hvem jeg har vært på fest hos. Aldri våkna fyllesyk med en fremmed mann i senga, eller en kjent en (som ikke var kjæresten min) for den del. Ikke ment å være dømmende, eller håne noen. Jeg bare lurer på om det er så vanlig som det kan framstå i media. Og lurer på deres personlige opplevelser, ikke venninna di sin, eller dronningen av Saba sin.. Anonymous poster hash: ae856...f64
Anonym bruker Skrevet 22. august 2016 #2 Skrevet 22. august 2016 Det har skjedd 2 ganger at jeg har hatt blackout, men det har ikke handlet om å drikke seg snydens, men mer andre påvirkninger (ikke dop nei). De gangene har jeg blitt ivaretatt av helsepersonell så regner med det ikke har vært noe der ;-) Jeg har drukket meg så full at jeg ikke klarer å stå oppreist, men jeg husker alltid alt, alltid! Anonymous poster hash: e5dc5...047
Anonym bruker Skrevet 22. august 2016 #3 Skrevet 22. august 2016 Jeg har vært helt på snørra én gang, men hadde allikevel en form for kontroll. Var heldig, og møtte ingen som plaget meg. Har vært skikkelig full (som i oppkast og nedsatt bevissthet) flere ganger i min ungdom, men aldri så ille som dette. Har derimot ofte tatt hånd om fulle venninner, og har nok avverget noen hendelser. Siden jeg fikk barn for 12 år siden har jeg vært skikkelig brisen én gang, aldri ordentlig full. Anonymous poster hash: e0b74...47c
Anonym bruker Skrevet 22. august 2016 #4 Skrevet 22. august 2016 Som ung drakk jeg meg flere ganger så snydens full at jeg ikke ante hvor jeg var eller hva jeg gjorde. Hadde ingen kontroll over meg selv. En kunne gjort hva de ville med meg tror jeg uten at jeg hadde klart å stoppe det. Men hadde heldigvis venner som alltid passet på meg. Uten det, så er det ikke godt å si hvilken situasjoner jeg kunne havnet i Anonymous poster hash: 0db71...762
Gjest Antarctica Skrevet 22. august 2016 #5 Skrevet 22. august 2016 Har aldri hatt direkte blackouts, nei. Og har alltid gjort alle valg bevisst. Ikke nødvendigvis valg jeg er så stolt av dagen etterpå, men jeg var ved bevissthet og syntes det var en god idé der og da.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2016 #6 Skrevet 22. august 2016 De første gangene jeg drakk husket jeg svært lite. Da var jeg 16. Så vidt jeg vet var jeg bare sammen med jenter, og jeg var jomfru så jeg tror kanskje jeg hadde kjent det dagen etter hvis jeg hadde hatt sex? Men det er eneste grunn til at jeg føler meg rimelig sikker på at det ikke skjedde noe sånt. Vi drakk hjemmebrent uten å ha noen anelse om hvor sterkt det var, og uten å ha smakt alkohol i noen form før, så det er jo ikke så rart når jeg tenker på det nå. Anonymous poster hash: 31d8f...079
Anonym bruker Skrevet 22. august 2016 #7 Skrevet 22. august 2016 Én gang har jeg hatt sorte hull i hukommelsen. Jeg visste ikke jeg hadde glemt ting før andre begynte å prate om morsomme ting som hadde skjedd. Jeg lurte på om vi hadde vært på forskjellige fester. Jeg gjorde ikke noe galt takk og lov. Et par uker senere begynte jeg plutselig å få korte flashbacks av diverse ting. Danset på bordet og drev med limbo. Skikkelig ekkelt. Anonymous poster hash: a500f...1e8
Anonym bruker Skrevet 22. august 2016 #8 Skrevet 22. august 2016 Det har skjedd flere ganger at jeg ikke huske HELT, men alltid husket litt. Lenge siden nå, jeg tåler ikke den type drikking lengre Dessuten er det risikofullt, og slettes ikke morsomt.... Har hatt EN blackout, da jeg var rundt 17 år. Blacka rundt kl 21 på kvelden, og hadde nok holdt det gående til rundt midnatt. Det er skummelt å tenke på. Takk for snille venner. Anonymous poster hash: df584...1cd
Hjertefru Skrevet 22. august 2016 #9 Skrevet 22. august 2016 Har heldigvis aldri opplevd bkackouts. Det må være forferdelig skremmende, tror ikke jeg hadde tørt å drikke i fortsettelsen. Jeg og reagerer på at dette (i media) blir fremstilt som helt normalt og vanlig.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2016 #10 Skrevet 22. august 2016 Jeg får veldig fort blackout, men jeg oppfører meg ordentlig og ser ut til å ha full kontroll (har jeg hørt). Så blackout innebærer ikke for meg at jeg krabber rundt på bakken eller ikke aner at jeg ble med noen fremmede hjem fra byen. Dog har jeg én gang blitt så full at en venn hadde sex ned meg uten at jeg klarte å stoppe det. Enda jeg nettopp hadde spydd. Enda jeg ikke fikk frem et ord. Enda jeg hadde kjæreste. Han har ødelagt mye i meg. Anonymous poster hash: 37374...175
Anonym bruker Skrevet 22. august 2016 #11 Skrevet 22. august 2016 Ofte jeg ikke husker så godt dagen etter, men minnene kommer når noen forteller meg hva som hendte. Jeg føler jeg har kontroll og gjør ikke dumme ting mens jeg er påvirket, men sliter ofte med å huske neste dag. Anonymous poster hash: 6264b...773
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå