Anonym bruker Skrevet 22. august 2016 #1 Skrevet 22. august 2016 Hva kan være årsaken? Sliter med allergi, men tar piller, det er allergi som gir meg sterke allergiske reaksjoner, men kan det påvirke magen? At magen "er allergisk" mot et eller annet? Unngår det jeg får anfall av, selvsagt, men jeg skjønner bare ikke... startet plutselig... Det er ikke sånn at jeg går på do 5-10 ganger om dagen, men har magesmerter hver dag og når jeg går på do så er det løst. Enten litt, eller bare vann..... Har ikke vondt ellers... Men er så plagsomt!!! Anonymous poster hash: 6adda...dd0
Anonym bruker Skrevet 22. august 2016 #2 Skrevet 22. august 2016 Clostridium? Anonymous poster hash: ca3c3...05c
Anonym bruker Skrevet 22. august 2016 #3 Skrevet 22. august 2016 Clostridium? Anonymous poster hash: ca3c3...05c jeg har ikke gått på antibiotika da? Burde jeg ta en avføringsprøve? Er ikke dehydrert Anonymous poster hash: 6adda...dd0
Anonym bruker Skrevet 22. august 2016 #4 Skrevet 22. august 2016 Ta en tur til legen. Masse god bedring 😊😊 Anonymous poster hash: ca3c3...05c
Anonym bruker Skrevet 22. august 2016 #5 Skrevet 22. august 2016 Ved slike endringer kontakter man fastlegen sin. Anonymous poster hash: 5ee24...8fc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå