Anonym bruker Skrevet 22. august 2016 #1 Skrevet 22. august 2016 Jeg oppdaget i dag at datteren min på 11 mnd har noe mørkt på baksiden av den ene fortanna hennes. Det er opp mot tannkjøttet og er litt gråaktig. Jeg pusser tennene hennes daglig. Muligens ikke supernøye, da hun ikke er veldig samarbeidsvillig.. Men greit nok i alle fall. Noen som vet hva dette kan være? Skal på helsestasjonen i morgen, så tenkte spørre da også.. Men setter pris på å høre fra andre som har vært borte i det samme. Håper jo virkelig at hun ikke har fått hull Anonymous poster hash: 99ee7...40b
Anonym bruker Skrevet 22. august 2016 #3 Skrevet 22. august 2016 Håper det er noe slikt. Ser jo ikke bra ut.. Men om det er ufarlig, så gjør det jo ikke noe Takk for svar! Hi Anonymous poster hash: 99ee7...40b
førskolelæreren Skrevet 22. august 2016 #4 Skrevet 22. august 2016 Ganske liten til å begynne med hull?
Anonym bruker Skrevet 22. august 2016 #5 Skrevet 22. august 2016 Lite sannsynlig at hun har fått hull allerede. Det kan være barnebelegg. Anonymous poster hash: 0a4d9...e52
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå