Gå til innhold

Noen med erfaring med mild angst og forebygging?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen med erfaring med mild angst og hvordan man kan forebygge at det blir verre? Noen som har noen tips? Vi har de siste årene hatt (og fortsatt har) mye alvorlig sykdom i nærmeste familie. Vi har klart å holde på hverdagen til tross for dette og jeg er i full jobb. Går helt fint, men jeg sliter litt med å rekke over alt husarbeid da jeg er en del opptatt med pårørendeoppgaver (pleie, omsorg, praktiske oppgaver) i tillegg til å følge opp barna. Pårørendeoppgavene går litt i rykk og napp og for tiden er det lite praktiske oppgaver som må løses så jeg har litt mer tid enn vanlig.

På dag- og kveldstid har jeg det helt som vanlig (før denne sykdomsperioden startet), men jeg har det siste året begynt å våkne med en slags angst. Ikke noe panikkangst, mer en slags fylleangst der jeg føler meg engstelig og utilpass. Varer fra ca 30 minutter til 1 time. Det går helt fint slik det er nå, men jeg er litt redd for at dette plutselig skal bli verre. Jeg sovner raskt om kvelden, men sover litt dårlig. Jeg har ingen erfaring med angst eller psykisk sykdom fra før. Noen som har noe erfaring med slik ubehag/angst om morgenen og som har noen tips om hva jeg kan gjøre for at det ikke skal bli verre?

Anonymous poster hash: b4955...55f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har noe erfaring med dette?

Anonymous poster hash: b4955...55f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...