Anonym bruker Skrevet 21. august 2016 #1 Skrevet 21. august 2016 For en stund siden rotet jeg med en som jeg har møt på nettet. Hadde litt mistanke om at han var en flørter, men tok sjanse. Det ble med det og nå ser jeg han er inn på og ignorer meg (har ikke skrevet jeg heller). Vet at jeg gjerne ikke burde gjøre det, men gjorde. Angrer litt nå. Anonymous poster hash: e207a...9fc
Anonym bruker Skrevet 21. august 2016 #2 Skrevet 21. august 2016 For en stund siden rotet jeg med en som jeg har møt på nettet. Hadde litt mistanke om at han var en flørter, men tok sjanse. Det ble med det og nå ser jeg han er inn på og ignorer meg (har ikke skrevet jeg heller). Vet at jeg gjerne ikke burde gjøre det, men gjorde. Angrer litt nå. Anonymous poster hash: e207a...9fc Hva mener du med at han ignorerer deg? Hvis ikke du har skrevet heller, så ignorerer vel du han og da? Anonymous poster hash: 6fc97...b6a
Anonym bruker Skrevet 21. august 2016 #3 Skrevet 21. august 2016 Hva mener du med at han ignorerer deg? Hvis ikke du har skrevet heller, så ignorerer vel du han og da? Anonymous poster hash: 6fc97...b6a Han skriver ikke til meg eller kontakter meg. Ja, gjør vel egentlig det. Er det feil å tenke at han skal kontakte meg? Anonymous poster hash: e207a...9fc
Anonym bruker Skrevet 21. august 2016 #4 Skrevet 21. august 2016 Han skriver ikke til meg eller kontakter meg. Ja, gjør vel egentlig det. Er det feil å tenke at han skal kontakte meg? Anonymous poster hash: e207a...9fc Hvoefor skal det være hans oppgave? Kanskje han føler at du ignorerer han..? Anonymous poster hash: 67f78...19e
Anonym bruker Skrevet 21. august 2016 #5 Skrevet 21. august 2016 Han skriver ikke til meg eller kontakter meg. Ja, gjør vel egentlig det. Er det feil å tenke at han skal kontakte meg? Anonymous poster hash: e207a...9fc Hvis du er interessert, så ikke sitt å vent på at han skal kontakte deg. Du kan jo like godt kontakte han. Du er jo ikke avvist. Anonymous poster hash: 6fc97...b6a
Anonym bruker Skrevet 21. august 2016 #6 Skrevet 21. august 2016 Er jo litt intressert i han, men har tenkt at når jeg er inn på og han ikke kontakter meg er han ikke intressert. Anonymous poster hash: e207a...9fc
Anonym bruker Skrevet 21. august 2016 #7 Skrevet 21. august 2016 Da var jeg innom og kontaktet han (han var inn på) og han svarte to ganger og så svarte han ikke på spm mine. Har nok rett ja. Den vonde følelsen som jeg hadde. Får bare ta den og gå videre vel? Anonymous poster hash: e207a...9fc
Anonym bruker Skrevet 22. august 2016 #8 Skrevet 22. august 2016 Sånn er det noen ganger når man har en nettflørt. Da går du bare videre og finner en ny flørt. Skjønner det er vanskelig når du liker han. Men sånn er livet. Du finner nok en ny å like skal du se. Anonymous poster hash: 44d50...ec1
Anonym bruker Skrevet 22. august 2016 #9 Skrevet 22. august 2016 Sånn er det noen ganger når man har en nettflørt. Da går du bare videre og finner en ny flørt. Skjønner det er vanskelig når du liker han. Men sånn er livet. Du finner nok en ny å like skal du se. Anonymous poster hash: 44d50...ec1 Tusen takk for hyggelig og oppmuntrende kommentar. Anonymous poster hash: e207a...9fc
Anonym bruker Skrevet 22. august 2016 #10 Skrevet 22. august 2016 Magefølelsen er sånn ca alltid rett.... Anonymous poster hash: 64c19...a3c
Anonym bruker Skrevet 22. august 2016 #11 Skrevet 22. august 2016 Magefølelsen er sånn ca alltid rett.... Anonymous poster hash: 64c19...a3c Ja, har opplevd det noen ganger så lurt å høre på. HI Anonymous poster hash: e207a...9fc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå