Jenta og gutten Skrevet 22. august 2016 #26 Skrevet 22. august 2016 Nei, aldri gjort. Heller ikke da jeg veide 25 kg mer enn nå.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2016 #27 Skrevet 22. august 2016 Nei, han gjør ikke det. Jeg spiser mer en han. Han rører ikke sjokolade eller søtsaker, kun litt chips i helgene. Jeg spiser stadig noe usunt. Han trene ca 5 timer i uka. Og fortsatt så er det han som er overvektig. Feigt, jeg vet, men verden er ikke rettferdig. Anonymous poster hash: d8c30...ba6
Anonym bruker Skrevet 22. august 2016 #28 Skrevet 22. august 2016 Nei. Mennene deres som gjør det, tror de at de er fedrene deres eller? Eller sjefen deres? Siden de tydeligvis mener at de kan kommandere dere angående hva dere kan spise eller ikke? Har levd med en sånn mann, som kommenterte alt jeg spiste, kløp i det ikke-eksisterende fettet på magen for å vise at jeg har lagt meg ut ("fettet" var den overflødige huden etter fødsel nr 2, da jeg veide 53 kilo). Det er ikke et samliv. Forstår menn som kommenterer når man har avtalt slanking og sprekker, da hjelper man jo hverandre. Anonymous poster hash: 6d90e...b6d
Fru vims Skrevet 22. august 2016 #29 Skrevet 22. august 2016 Ja men han syntes jeg spiser for lite. Og noen ganger for sunt 😄 Men er jo den maten jeg liker da.
Mamma til 2 søte Skrevet 22. august 2016 #30 Skrevet 22. august 2016 Absolutt ikke. Jeg er sunnere enn han, så han kunne bare prøvd seg 😊
Anonym bruker Skrevet 22. august 2016 #31 Skrevet 22. august 2016 Berre når eg sutrara om at eg legg på meg samstundes som eg et is. Og det syns eg igrunn han har rett til😂😂. Men elles bryr han seg ikkje om kva eg et eller kor mykje eg veg (det gjer han sikkert, men han har vit nok til å ikkje seie noko om det) Eg har full forståing for at det er plagsamt å høyre på at eg klagar over vekta når det eg samstundes hiv i meg lastebil av kaloriar 😉. Anonymous poster hash: 8d32b...76a
Anonym bruker Skrevet 22. august 2016 #32 Skrevet 22. august 2016 Nei, det gjør han ikke, men jeg er sunn og slank. Dersom jeg hadde vært overvektig og stappet i meg mye sjokolade og potetgull håper jeg virkelig han hadde satt en stopper. Det hadde ihvertfall jeg gjort for han! Anonymous poster hash: f1b40...9e9
Anonym bruker Skrevet 22. august 2016 #33 Skrevet 22. august 2016 ja Anonymous poster hash: e99a6...142
BareEnTil Skrevet 22. august 2016 #35 Skrevet 22. august 2016 Da måtte han prata heile dagen... men seriøst.. Hadde ikkje orka ver m han..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå