Anonym bruker Skrevet 21. august 2016 #1 Skrevet 21. august 2016 Jeg sliter sånn med dette med mat, vet at jeg spiser for å trøste meg selv men klarer ikke la være og føler sånn på at jeg er mislykket hvert gang..vet det er en ond sirkel for i blant klarer jeg noen dager med sunn normal mat, trene osv, men så blir jeg stresset/sliten/lei meg..denne helga fikk jeg noen dårlige nyheter og jeg har spist og spist siden..i går var jeg så kvalm og magen sprengfull når jeg la meg, lovet meg selv å snu om i dag..var råsulten når jeg våknet, spiste to ostesmørbrød (holder meg vanligvis unna brød) og visste bakerst i hodet at dette er ikke bra..spiste potetgull etterpå, mye..så prøvde jeg å komme på rett spor og lagde havregrøt til meg og minsten, stor porsjon. Så videre med potetgull..så bakte jeg boller, lagde brownies og middag, spist masse av alt, magen er så full men jeg er fortsatt lei meg og vil bare spise mer, håper nesten at jeg blir dårlig og spyr, har enda litt igjen av den potetgullposen og en del boller, browniesen er spist opp.. trenger hjelp Anonymous poster hash: 846b6...bfc
Anonym bruker Skrevet 21. august 2016 #2 Skrevet 21. august 2016 Ta kontakt med legen din, dette bør du få hjelp med. Støttetlf til foreningen for spiseforstyrrelser: 22940010. Klem til deg Anonymous poster hash: 86d17...8bf
Anonym bruker Skrevet 21. august 2016 #3 Skrevet 21. august 2016 Problemet er at jeg vet ikke om det er alvorlig nok? Føler meg så dum og flau, er ikke skikkelig overvektig heller, er vel bare 6 kg over matchvekt, har klart å holde det i sjakk med å ha noen dager der jeg spiser minimalt eller erstatter mat med godterier. Vet jo at jeg har et problematisk forhold til mat, men spiseforstyrrelse? Jeg vet ikke, føler ikke jeg har rett til å si at det er så alvorlig.. sliter derimot med psyken og har flere ganger hatt depresjoner, sliter med å holde meg oppe, men klarer det jo, må jo pga to små barn så fungerer jeg på et vis i hverdagen. Har fri fra jobb i morgen og vurdere å ringe lege, men vet at jeg i morgen tidlig vil tenke at dette er så overdrevet, at jeg ikke orker den karusellen med psykolog osv igjen, dessuten tar det vell uansett et halvt år før jeg ville fått time. Uff jeg har så mange motstridende følelser og tanker. Anonymous poster hash: 846b6...bfc
Gjest Sommerfuggel Skrevet 12. september 2016 #4 Skrevet 12. september 2016 Tråden er moderert grunnet reklame/annonsering. Moderator
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå