Gå til innhold

Hvordan teste ut om hun lekker informasjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har to venninner, hvorav hun ene er mer nær enn hun andre. Men har en følelse hun lekker informasjon til hun andre felles venninnen da de er ganske nære. Har lyst til å få en bekreftelse på dette for å vite om jeg kan stole på henne. Forslag?

Anonymous poster hash: 10d95...50e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fortell henne at menstruasjonen er forsinket, at du har alle tegn på graviditet, at ikke det passer nå, og spør så den andre venninnen siden at du mistenkte graviditet. Se an reaksjonen hennes. Har hun fått rede på "mistankene" vil hun nok røpe seg på et vis.

Anonymous poster hash: cf294...715

Skrevet

Fortell noe til denne venninna di for å se om det kommer tilbake til deg. Kanskje denne felles venninna deres kommer og forteller til deg og da har du fått svaret ditt :)

Anonymous poster hash: e5bc6...791

Skrevet

Jug om noe.

Hva som helst egentlig.

Er historien juicy nok så vil nok de andre røpe seg.

Jeg testet en venninne, nå eks venninne slik.

Vi hadde ganske dårlig råd hele gjengen. Studenter. Jeg sa at jeg hadde arvet en gammel tante. 1 mill. Men at jeg ikke ville si det til noen pga jeg var redd for sjalusi. Hun måtte LOVE å aldri si det til noen.

Det tok vel to timer så ringte en annen venninne for å "slå av en prat" etterhvert kom hun inn på at hun gruet seg til et eller annet fordi hun var dønn blakk. Hun hinta altså så dårlig om å få penger. Jeg sa at jeg desverre var like blakk som henne. Da sa hun, det er ikke hva jeg har hørt. Og så kom hun med en vanvittig historie om at hennes tante kjente noen i bygda mi og der pratet alle om den rike tanta mi som hadde dødd.

Kutta ut begge to.

Anonymous poster hash: 59db6...01c

Skrevet

Jug om noe.

Hva som helst egentlig.

Vi hadde ganske dårlig råd hele gjengen. Studenter. Jeg sa at jeg hadde arvet en gammel tante. 1 mill. Men at jeg ikke ville si det til noen pga jeg var redd for sjalusi. Hun måtte LOVE å aldri si det til noen.

Det tok vel to timer så ringte en annen venninne for å "slå av en prat" etterhvert kom hun inn på at hun gruet seg til et eller annet fordi hun var dønn blakk. Hun hinta altså så dårlig om å få penger. Jeg sa at jeg desverre var like blakk som henne. Da sa hun, det er ikke hva jeg har hørt. Og så kom hun med en vanvittig historie om at hennes tante kjente noen i bygda mi og der pratet alle om den rike tanta mi som hadde dødd.

Kutta ut begge to.

Bra felle!

Anonymous poster hash: 10d95...50e

Skrevet

Jug om noe.

Hva som helst egentlig.

Kutta ut begge to.

Det er en god felle ja. 👍🏼

Jeg laget et innlegg her inne for et par dager siden vedr samme problematikk.

Har funnet ut at man rett og slett ikke kan stole på en levende sjel der ute......

Anonymous poster hash: 8a673...387

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...