Anonym bruker Skrevet 21. august 2016 #1 Skrevet 21. august 2016 Noen her som har 3 barn eller flere av samme kjønn? Og INGEN av det motsatte kjønn? Hvordan er det, er det tipp topp med bare jenter eller bare gutter? Anonymous poster hash: c5d38...c6d
Anonym bruker Skrevet 21. august 2016 #2 Skrevet 21. august 2016 Det lurer jeg også på sidem jeg straks får tredje gutt. Jeg er så glad og lykkelig og har en følelse at dette skal gå kjempebra. Anonymous poster hash: c9e8b...053
tante grusom master of law Skrevet 21. august 2016 #3 Skrevet 21. august 2016 Kusinen min har seks sønner og ingen døtre. Hun har det som plommen i egget! Koser seg max med guttene sine.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2016 #4 Skrevet 21. august 2016 Jeg har tre gutter. Synes det er veldig fint, men så vet jeg jo ikke hvordan det er å ha jenter da. Sikkert like fint! Mine gutter er snille og sjarmerer meg på hver sin måte daglig. Nr.1 og 2 krangler så busta fyker hver dag, mens de forguder minstebroren sin begge to. Håper de etter hvert blir bedre venner og vil leke mer sammen. De gjør jo det og, men krangler mye! Ellers er det veldig guttete her hjemme. Det lekes kaptein sabeltann, kjøres biler, lekes cowboy og politi. Mye fysisk aktivitet, lite rolige aktiviteter ved bordet som jeg ser jentene kan gjøre i barnehagen. De klarer ikke å sitte lenge i ro, veldig mark i rompa! Lurer på hvordan skoletiden skal bli med tre gutter som ikke liker å sitte i ro. Blir det veldig utfordrende å få de til å gjøre lekser? Klarer de å følge med i timene på skolen? Slike ting bekymrer meg litt, da jeg alltid har vært et rolig skolelys selv som har prioritert skolen høyt og fått meg en god utdannelse og jobb. Håper de vil klare seg bra i livet Anonymous poster hash: 96e14...f25
kruttgutta4 Skrevet 21. august 2016 #5 Skrevet 21. august 2016 Vi har fem gutter og er storfornøyd med det. De er stort sett gode venner og har mange felles interesser. Likevel er de forskjellige og driver med hver sine ting. De arver av hverandre, noe som er stas. Da vi skulle ha minsten håpet vi på en gutt, for ei jente hadde liksom ødelagt gjengen. ☺ Det er mye fart og liv i leiren, men vi stortrives med det.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2016 #6 Skrevet 21. august 2016 Jeg har seks jenter! Har fått høre mange ganger at "neste gang kommer gutten", men vi ønsker oss ingen gutt. Det er supert med jenter! Veldig praktisk at de kan arve klær av hverandre, selv om det blir litt nytt også Mannen er også veldig fornøyd og koser seg Max med jentene sine Anonymous poster hash: d3917...f89
Anonym bruker Skrevet 21. august 2016 #7 Skrevet 21. august 2016 Jeg har seks jenter! Har fått høre mange ganger at "neste gang kommer gutten", men vi ønsker oss ingen gutt. Det er supert med jenter! Veldig praktisk at de kan arve klær av hverandre, selv om det blir litt nytt også Mannen er også veldig fornøyd og koser seg Max med jentene sine Anonymous poster hash: d3917...f89 mange barnebarn Koselig da Anonymous poster hash: c5d38...c6d
TPK Skrevet 21. august 2016 #8 Skrevet 21. august 2016 Jeg har tre gutter og synes det er topp. 😄 Men har ikke prøvd å ha jenter da. Minste er baby da, og de to andre er 4 og 6. De eldste er hverandres beste venn, selv om de av og til egler livet av hverandre.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2016 #9 Skrevet 21. august 2016 Har 3 jenter og aldri hatt følelsen av å savne en sønn. Ser rett og slett ikke for meg å skulle være mamma til en gutt. Tanta mi har 3 gutter og hun sier det samme. Barn gir nok like stor glede om de er gutter eller jenter:) Anonymous poster hash: 1fcc6...c0f
Anonym bruker Skrevet 21. august 2016 #10 Skrevet 21. august 2016 Jeg har bare to jeg da, men jeg er veldig glad for at de er av samme kjønn. Jeg ønsket meg det både av praktiske grunner som at alt kan arves og fordi da har de mer til felles. Savner ikke å ha det motsatte kjønn, men nå har jeg to veldig tøffe, sporty jenter da. Anonymous poster hash: ac1be...36d
Anonym bruker Skrevet 22. august 2016 #11 Skrevet 22. august 2016 Har 4 jenter og er veldig glad for at de er samme kjønn. Det er 7 år mellom eldste og yngste. De har veldig mye glede av hverandre. Leker det samme og har mye samme interesser. Vi har enormt med klær og sko,og ikke mye kjønnsnøytralt,så økonomimessig har det vært veldig kjekt! Har ikke savnet en gutt i flokken,men får hele tiden høre av andre at vi ikke har det.. Man må liksom ha begge deler virker det som! Anonymous poster hash: cd715...fc9
Anonym bruker Skrevet 22. august 2016 #12 Skrevet 22. august 2016 Jeg har det supert med mine tre jenter. Hadde helt sikkert vært topp med en gutt, men jeg har ingen jenter å avse;) Hadde jeg hatt tre gutter føler jeg meg trygg på at det også hadde vært supert. Anonymous poster hash: 51157...cf0
Anonym bruker Skrevet 22. august 2016 #13 Skrevet 22. august 2016 Jeg har 4 gutter, hvorav de 3 første var planlagt og 4ern tidenes overraskelse. Med de to første tenkte jeg ikke på kjønn i det hele tatt, syns det var stas med to brødre tette i alder. Håpet nok litt på jente med nr 3, men når han kom kunne han ikke vært noen annen 💙 Da når 4 dukket opp (skjønner ikke hvordan 🙈) håpet vi han var gutt slik at lillebror også fikk en bror tett i alder. Guttene våre er rolige, snille og empatiske, men likevel veldig forskjellige. Jeg elsker å være guttemamma, ville ikke byttet dem mot noen jente. Til tider full fart, men det er kjekt. De er veldig flinke å hjelpe mamma når det trengs. Og med 4 gutter satser jeg på i alle fall en hyggelig svigerdatter, forhåpentligvis flere 😉 Anonymous poster hash: b31fd...7fc
Anonym bruker Skrevet 22. august 2016 #14 Skrevet 22. august 2016 Jeg har bare to jeg da, men jeg er veldig glad for at de er av samme kjønn. Jeg ønsket meg det både av praktiske grunner som at alt kan arves og fordi da har de mer til felles. Savner ikke å ha det motsatte kjønn, men nå har jeg to veldig tøffe, sporty jenter da. Anonymous poster hash: ac1be...36d Hi her Ser den, har to av samme kjønn og det er veldig praktisk å kunne arve tøy etc. Anonymous poster hash: c5d38...c6d
Anonym bruker Skrevet 22. august 2016 #15 Skrevet 22. august 2016 Jeg har 4 gutter, hvorav de 3 første var planlagt og 4ern tidenes overraskelse. Med de to første tenkte jeg ikke på kjønn i det hele tatt, syns det var stas med to brødre tette i alder. Håpet nok litt på jente med nr 3, men når han kom kunne han ikke vært noen annen Da når 4 dukket opp (skjønner ikke hvordan ) håpet vi han var gutt slik at lillebror også fikk en bror tett i alder. Guttene våre er rolige, snille og empatiske, men likevel veldig forskjellige. Jeg elsker å være guttemamma, ville ikke byttet dem mot noen jente. Til tider full fart, men det er kjekt. De er veldig flinke å hjelpe mamma når det trengs. Og med 4 gutter satser jeg på i alle fall en hyggelig svigerdatter, forhåpentligvis flere Anonymous poster hash: b31fd...7fc Nei, det er jo selvsagt Hadde du hatt 4 jenter ville du jo heller ikke byttet dem bort mot en gutt Anonymous poster hash: c5d38...c6d
Anonym bruker Skrevet 22. august 2016 #16 Skrevet 22. august 2016 Takk for alle svar ! Spennende da, når (kanskje) nummer tre kommer om 5-10 år !! Anonymous poster hash: c5d38...c6d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå