Gå til innhold

Til London i november med jenta mi :) Tips....?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor vi bør bestille hotell? Ønsker gjerne sentralt, skal være der i 3 dager. Det vi ønsker å gjøre i London er bl.a se London Eye, shopping og kanskje en musical. 

Har aldri vært i London før, så håper noen har noen gode råd ;)

Prismessig: ca 1000, max 1500 pr natt.

Anonymous poster hash: 1db13...9d4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til opplysning skal vi mede fly til og fra Gatwick :)

Skrevet

Jeg ville ha sett på hoteller i Bloomsbury-området, det er fint både mtp. beliggenhet til serverdigheter, transport og mat- og kulturliv. Se på hoteller som Hoxton, Thistle eller Rosewood (Hoxton bør i hvert fall ligge i øvre sjikt av det du er villig til å betale).

Skrevet

Har bare vært i London en gang, da bodde vi på St giles.

Var fornøyd med hotellet, kort vei til alt ☺

Anonymous poster hash: f8422...8ff

Skrevet

Radio blue er super sentralt! Liker oss godt i Marylebone men spørs om du finner noe i riktig pris kategori der.

Anonymous poster hash: 99e2c...cb6

Skrevet

Takk for svar :) Er det sånn at man kan unngå å bruke t-banen/underground/buss? Jeg er litt skeptisk siden jeg reiser "alene" med jenta mi på bare 10... Synes det er vanskelig å bestemme meg... Er redd for "å gå meg vill" og ikke finne tilbake til hotellet!!! Jeg har altså en utrolig dårlig veghukommelse :S 

Skrevet

Takk for svar :) Er det sånn at man kan unngå å bruke t-banen/underground/buss? Jeg er litt skeptisk siden jeg reiser "alene" med jenta mi på bare 10... Synes det er vanskelig å bestemme meg... Er redd for "å gå meg vill" og ikke finne tilbake til hotellet!!! Jeg har altså en utrolig dårlig veghukommelse :S

Nei, det kan du ikke unngå (eller, du kan jo alltids det, men da begrenser du horisonten betraktelig). Det blir ikke noe problem å finne frem. Hotellene jeg anbefalte ligger rett ved Holborn (stasjon), såpass nærme at det skal godt gjøres å ikke finne frem igjen. Systemet er oversiktlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...