Gå til innhold

Åh, for en drittdag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Migrene, mensen, og jeg spiste en toro-gryte som skulle være trygg, men som jeg fikk allergisk anfall av, og jeg var helt alene da det skjedde så inntok 2 forskjellige allergitabl. + sobril så ikke jeg skulle få dødsangst. Det er så jævlig kjipt når du leser innholdsfortegnelsen i ting, så inneholder det ikke noe du vet du er allergisk mot, så får jeg allergisk anfall likevel. Satt og koste meg med maten, så bang... mistet følelsen i bena, ør i hodet, hovnet opp i tungen. Men kan jeg ta en paracet selv om jeg har tatt zyrtec, aerius og sobril? Må bare spørre, migrenen er så vond :( 

Anonymous poster hash: a41ba...d00
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det bør du ringe legevakten for å avklare!

Anonymous poster hash: 8033a...28f
Skrevet

Det bør du ringe legevakten for å avklare!

Jeg kan jo selvsagt det, men spør heller her :) Er for trøtt til å se i felleskatalogen.

Skrevet

Jeg kan jo selvsagt det, men spør heller her :) Er for trøtt til å se i felleskatalogen.

Du har hatt et allergianfall, du har tatt tre ulike medisiner - det er ikke lurt å stole på noen her, for du aner ikke hvilken kunnskap disse svarene har.

Er du i form til å skrive innlegg her og se på skjerm og lese så er du i form til å ringe legevakten.

Der kan du også stole på at svaret du får er forsvarlig, det kan du ikke med svarene her.

Ring legevakten!

God bedring :)

Skrevet

Det tar vell like mye energi og ringe legevakt som det gjør og skrive innlegg her pluss det og svare!

Ring legevakten du.

Skrevet

Du har hatt et allergianfall, du har tatt tre ulike medisiner - det er ikke lurt å stole på noen her, for du aner ikke hvilken kunnskap disse svarene har.

Er du i form til å skrive innlegg her og se på skjerm og lese så er du i form til å ringe legevakten.

Der kan du også stole på at svaret du får er forsvarlig, det kan du ikke med svarene her.

Ring legevakten!

God bedring :)

Ja, jeg er i form til det :) Takk skal du ha

Skrevet

Jeg personlig ville ikke vært redd for å ta en Paracet.

Man kan stå på 1gram Paracet opptil 4ggr daglig og likevel bruke sobril ved behov. Zyrtec skal ikke ha noe å si i denne "komboen" med mindre enkeltpersonen har allergier mot akkurat dette midlet...Som jeg gjetter du ikke har. Det siste legemidlet har jeg ikke kjennskap til.

Det er allergimedisin. Ganske harmløs... 

Skrevet

Når mitt forrige innlegg er skrevet vil jeg si meg enig i den anonyme over meg her.

Eksponeringsterapi er jo også bra- ring. Du vil føle deg tryggere etterpå, som kanskje vil ha ringvirkninger på andre reaksjoner i kroppen......

Eksponere meg selv? 

Skrevet

Såklart du kan ta paracet. Og hvorfor ringe legevakten når hun tydeligvis ikke fikk en så kraftig reaksjon at hun feks måtte bruke epipenn. Og man bruker ikke legevakt på dagtid, men fastlegen.

Anonymous poster hash: 11fe0...552

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...