Anonym bruker Skrevet 21. august 2016 #1 Skrevet 21. august 2016 Hva gjør barnevernet med en melding ang rus og barn? Vet at mor ruser seg, hun har vore veldig ruset siden i går, har en sønn på 6 år der. Hvem kontakter en for å melde? Politi eller barnevern? Kommer de å henter barnet med en gang? Vet hun har ruset seg hele livet, har vore under barnevern tidligere, levert urinprøver osv, har da vore rusfri. Nå er det ingen kontroll lenger så nå havnet hun ut på det igjen! Har møtt hun og har då vore helt hyper og vill, noen timer etterpå virker det som hun ikke husker at vi har snakket, andre gonger kan hun snøvle og sleve, helt fjern osv.. Vil hun miste omsorg for ungen eller vil hun bli fulgt opp av barnevern igjen? Anonymous poster hash: 8888f...6f5
Anonym bruker Skrevet 21. august 2016 #2 Skrevet 21. august 2016 Hva som skjer videre kommer jo an på hvor ille hun er og om hun er villig til å endre seg og ta imot hjelp. Jeg håper du ikke har visst i et døgn at hun har vært så ruset når 6-åringen er hos henne?? Du ringer barnevernet eller politiet nå og forteller at hun har vært sterkt ruset siden i går og er alene med et lite barn. Ikke nøl, ring NÅ. Som i HER OG NÅ! Anonymous poster hash: c236b...6bc
Anonym bruker Skrevet 21. august 2016 #3 Skrevet 21. august 2016 Om hun vil miste omsorgen eller få en ny sjanse til å bli nykter er helt umulig for oss utenforstående å svare på, men ring med en gang er du snill. Det er et barn der dom trenger hjelp Om du ringer politi eller barnevernsvakta spiller ingen rolle Anonymous poster hash: d215e...e44
Anonym bruker Skrevet 21. august 2016 #4 Skrevet 21. august 2016 Dersom mor er ruset nå, og det er hun som tar seg av barnet ringer du barnevernsvakten! Lykke til. Håper det ordner seg. Anonymous poster hash: 3784f...a13
Anonym bruker Skrevet 21. august 2016 #5 Skrevet 21. august 2016 Jeg har ikke sett hun før i dag, men hørt fra andre at hun var slik i går og.. vet hun ruser seg når barn er hos far. Har veldig lyst å ringe, mannen mener vi ikke skal blande oss, han er redd hun vil finne ut at vi har meld henne.. Det lille jeg såg i dag var ikke bra, så må nokk ta en tlf. Hi Anonymous poster hash: 8888f...6f5
Anonym bruker Skrevet 21. august 2016 #6 Skrevet 21. august 2016 Ville helt klart ringt. Stakkars barnet. Mannen er kanskje redd for at hun skal få vite hvem som har ringt? Anonymous poster hash: d84f4...285
pitrijorg Skrevet 21. august 2016 #7 Skrevet 21. august 2016 Mannen din vil ikke fordi hun kanskje skjønner det.... hva hbid hu sovner og ungen blir sulten. Finner ut at han skal lage seg nudler eller no. Slår ikke av plata og huset brenner ned i løpet av natten... eller han brenner seg, eller han tryner kraftig. Jeg hadde ringt! Du må ringe, er det eneste riktige å gjøre
Roselilly Skrevet 21. august 2016 #8 Skrevet 21. august 2016 Jeg har ikke sett hun før i dag, men hørt fra andre at hun var slik i går og.. vet hun ruser seg når barn er hos far. Har veldig lyst å ringe, mannen mener vi ikke skal blande oss, han er redd hun vil finne ut at vi har meld henne.. Det lille jeg såg i dag var ikke bra, så må nokk ta en tlf. Hi Anonymous poster hash: 8888f...6f5 Du må bare ringe, og du må ringe NÅ. Ikke sitt her lenger, bare ring! Mannen din har ikke ryggrad når han heller vil at et barn skal bli ødelagt enn at dere skal varsle. Fy for en feiging! Håper du ikke venter, men ringer NÅ!
Tulisa Skrevet 21. august 2016 #9 Skrevet 21. august 2016 Kjenner dere far? Det logiske vil være å kontakte far og så er det hans oppgave å skjerme barnet fra en mor som ruser seg. Kjenner dere ikke far kontakter dere selvsagt barnevernet. Eller mener mannen din at barnet selv skal ta ansvar fordi voksne er for feige?
Anonym bruker Skrevet 21. august 2016 #10 Skrevet 21. august 2016 Jeg leste tråden til mannen, gikk plutselig opp for han at vi må melde. Han snakker med politi i tlf nå, han skulle si vi ville være anonym. Regner med at politiet Kommer hjem til hun nå. Hi Anonymous poster hash: 8888f...6f5
Anonym bruker Skrevet 21. august 2016 #11 Skrevet 21. august 2016 Ring poltitiet så kontakter de dem som trengs. Men ikke la vær å melde dette til noen. Ikke la en liten gutt sitte der alene med en ruset mor som ikke vet hvor hun er engang Ring politiet nå Anonymous poster hash: c7000...d17
Anonym bruker Skrevet 21. august 2016 #12 Skrevet 21. august 2016 Jeg leste tråden til mannen, gikk plutselig opp for han at vi må melde. Han snakker med politi i tlf nå, han skulle si vi ville være anonym. Regner med at politiet Kommer hjem til hun nå. Hi Anonymous poster hash: 8888f...6f5 Bra, HI! Dere gjør det riktige. Anonymous poster hash: 3784f...a13
Anonym bruker Skrevet 21. august 2016 #13 Skrevet 21. august 2016 Jeg leste tråden til mannen, gikk plutselig opp for han at vi må melde. Han snakker med politi i tlf nå, han skulle si vi ville være anonym. Regner med at politiet Kommer hjem til hun nå. Hi Anonymous poster hash: 8888f...6f5 Så bra Anonymous poster hash: c7000...d17
Anonym bruker Skrevet 21. august 2016 #14 Skrevet 21. august 2016 Jeg leste tråden til mannen, gikk plutselig opp for han at vi må melde. Han snakker med politi i tlf nå, han skulle si vi ville være anonym. Regner med at politiet Kommer hjem til hun nå. Hi Anonymous poster hash: 8888f...6f5 Så godt at mannen din bare trengte en vekker! Dere gjør det riktige! Anonymous poster hash: c236b...6bc
Anonym bruker Skrevet 22. august 2016 #15 Skrevet 22. august 2016 Hvordan går det?kom politiet? Anonymous poster hash: 5ee52...30e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå