Anonym bruker Skrevet 21. august 2016 #1 Skrevet 21. august 2016 Hei. Jeg tok siste p-sprøyte i februar, på sprøyta blødde jeg masse, men når jeg sluttet har jeg ikke fått normal syklus. Hatt mensen en gang og en dag hvor jeg blødde litt. Dette var i juli en gang, husker ikke når. Nå har jeg plutselig symptomer som forstørret areola, såre brystvorter, kvalme som kommer og går og vondt på høyre side nederst i ryggen. Har tatt flere 4 tester men alle var negative. De siste dagene har jeg hatt murringer,og de siste timene har jeg hatt sterke menssmerter, men blør ikke noe. Jeg er veldig forvirra over egen kropp. Det var ikke planen med et barn nå, men skulle det være en spire tross negative tester er den hjertlig velkommen. Men hva gjør jeg videre? Noen som har opplevd det samme? 🙈 Anonymous poster hash: 0a858...fe0
Anonym bruker Skrevet 21. august 2016 #2 Skrevet 21. august 2016 P-sprøyta kan gi kluss i syklusen leeenge. Ville sett det an, og heller tatt en test i ny og ne. Bare husk at symptomene ikke trenger være symptomer på graviditet, de kan være pga syklus som kommer tilbake, tilfeldigheter, eller helt andre ting. Anonymous poster hash: 2b762...0cc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå