Anonym bruker Skrevet 21. august 2016 #1 Skrevet 21. august 2016 Skal fly til Usa med en 4åring alene, og trenger litt tips til underholdning og ting jeg kan ta med eller gjøre som vil gjøre flyturen litt kortere og bedre for snuppa.. Anonymous poster hash: ea00a...60c
Anonym bruker Skrevet 21. august 2016 #2 Skrevet 21. august 2016 iPad er gull verdt da:) last ned noen filmer og spill . Ta med tegnesaker og noe kort spill eller lignende Anonymous poster hash: dc49c...aa9
Anonym bruker Skrevet 21. august 2016 #3 Skrevet 21. august 2016 Klistremerkebok og aktivitetsbok fra matbutikken! Vi kjøpte lego-bok og de satt med det i flere timer. Anonymous poster hash: aafa3...6a1
Julie (: Skrevet 21. august 2016 #4 Skrevet 21. august 2016 Jeg pleier å skjemme bort smårollingen skikkelig når vi skal reise langt. Pleier å kjøpe sånne små overraskelsesposer med MLP eller lignende når det er tilbud på dem, de kan man godt gå tiden til å gå med. Andre nye småting pakker jeg inne hver for seg. Da vi fløy i sommer fikk hun en veldig fin pakke med prinsesseviskelær og en ny liten tegnebok, det var superstas! Ellers så kan man bruke mye tid på å spisse blyanter, min snart fireåring synes at det er kjempegøy!
Anonym bruker Skrevet 21. august 2016 #5 Skrevet 21. august 2016 Aner ikke om det finnes lengre, men det var noe som het "Polly Pocket". Bittesmå dukker (lik Barbie, bare bitte bitte små). Husker eldste vår hadde det. Det var ett lite hjerteformet "skrin" man kunne lukke opp. Så ble det til to rom. I det ene rommet var det ett jenterom med klesskap med gummiklær til å ta av og på, i det andre rommet var det lissom gressplen med basseng. På den alderen kunne hun sitte i timesvis å leke med dette. Hun arvet det av en eldre kusine, dette var leker hun lenge hadde fått beskjed om at hun var for liten til å leke med og så fikk hun arve det da vi skulle ut å fly. Så stolt og følte seg super-stor. 😄😄 Anonymous poster hash: a3836...c57
tante grusom master of law Skrevet 21. august 2016 #6 Skrevet 21. august 2016 IPad! Se filmer offline. Last ned spill som kan spilles uten nett.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2016 #7 Skrevet 21. august 2016 Last ned noen nye filmer på Viaplay offline. Tegnesaker, nye leker osv i sekken. Anonymous poster hash: 79b9b...631
Anonym bruker Skrevet 21. august 2016 #8 Skrevet 21. august 2016 forslag til spill-app som ikke trenger internett da ? til en 4 åring ? HI Anonymous poster hash: ad60b...291
Anonym bruker Skrevet 21. august 2016 #9 Skrevet 21. august 2016 forslag til spill-app som ikke trenger internett da ? til en 4 åring ? HI Anonymous poster hash: ad60b...291 Favorittene til vår 3-åring er: Fantorangen-appen fra NRK. Puslespill for barn. Vi har en annen puslespill-app for barn og, men husker ikke hva den heter. Peppa gris (hele første sesong med 52 episoder ligger ute), Sauen Shaun og en del andre serier på ViaPlay. Last ned på paden så man kan se offline, det kan også være greit å ha i bakhånd mens dere er i USA, hvor det jo ikke vil være norsktalene barne-Tv, naturlig nok. Anonymous poster hash: db9b5...b95
Anonym bruker Skrevet 21. august 2016 #10 Skrevet 21. august 2016 Var på flytur med mine to fireåringer forrige måned og vi hadde med kortspillet svarteper. Det var virkelig en suksess og de storkoste seg. Kostet 12 kr på søstrene Grene. Anonymous poster hash: 3be3c...a9e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå