Gå til innhold

Softshelldress

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor fås "de beste" kjøpt? Tips til forskjellige, gode softshelldresser til barnehagebruk? (1-5 år)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes Name It sin er kjempebra, har fått skryt i bhg også

Skrevet

Name IT har vi. Superfornøyd!

Skrevet

Softshell er jo ikke vanntett, så ganske upraktisk i bhg

Anonymous poster hash: d8a2d...fba

Skrevet

Står at det er vanntett.

Skrevet

Vår er vanntett ( name it)

Skrevet

Står at det er vanntett.

Selve stoffet er vanntett, men sømmene er ikke tapet.

Anonymous poster hash: fb980...cf9

Skrevet

Selve stoffet er vanntett, men sømmene er ikke tapet.

Men så brukes de ikke som regndress heller. En parkdress behøver ikke tapede sømmer, da det skal brukes i tørt og fuktig vær. Er det vanndammer og regner, bruker man selvfølgelig regntøy; en softshelldress er ikke en erstatning for regntøy. Det er en parkdress. 

Skrevet

Vi har Reima. Er vanntett, menlavere vannsøyle enn Reima Tec+ dressene. Den har iallefall holdt tørt i skikkelig regnvær, men vi har også Reima tec+ dress for de verste dagene (bor på vestlandet).

Anonymous poster hash: 834fa...85d
Skrevet

Vi har Reima. Er vanntett, menlavere vannsøyle enn Reima Tec+ dressene. Den har iallefall holdt tørt i skikkelig regnvær, men vi har også Reima tec+ dress for de verste dagene (bor på vestlandet).

Ok, har sett litt på den, men den er en smule dyrere enn Nameit? Jeg har Reimaparkdress til eldste, men tenkte å prøve softshell til minste nå... er ikke ute i øspøs uansett, og kjøper regntøy til BHG + enda en parkdress (liker å ha 2 av alt) når bhgstart kommer.

Skrevet

Ok, har sett litt på den, men den er en smule dyrere enn Nameit? Jeg har Reimaparkdress til eldste, men tenkte å prøve softshell til minste nå... er ikke ute i øspøs uansett, og kjøper regntøy til BHG + enda en parkdress (liker å ha 2 av alt) når bhgstart kommer.

Jeg fikk den på salg til 300 kr :D

Skrevet

Jeg fikk den på salg til 300 kr :D

Åja, men da så :) Er vel ikke salg der lenger nå da?

Skrevet

Åja, men da så :) Er vel ikke salg der lenger nå da?

Jeg kjøpte på Babyshop, men det var nok 1 mnd siden.. Så salget er nok avsluttet.

Skrevet

Men så brukes de ikke som regndress heller. En parkdress behøver ikke tapede sømmer, da det skal brukes i tørt og fuktig vær. Er det vanndammer og regner, bruker man selvfølgelig regntøy; en softshelldress er ikke en erstatning for regntøy. Det er en parkdress.

Jada, jeg svarte bare på om den var vanntett. Her jeg bor er det veldig lite praktisk å ha en parkdress som ikke er helt vanntett, da det veldig ofte er vått her. Derfor kjøper jeg en parkdress som er helt vanntett, f.eks pop, så slipper jeg å bruke regntøy selv om det er vanndammer ute.

Skrevet

Jada, jeg svarte bare på om den var vanntett. Her jeg bor er det veldig lite praktisk å ha en parkdress som ikke er helt vanntett, da det veldig ofte er vått her. Derfor kjøper jeg en parkdress som er helt vanntett, f.eks pop, så slipper jeg å bruke regntøy selv om det er vanndammer ute.

Ja, ser den :) Men de fra nameit f.eks har 8000 i vannsøyle. De skal sitte lenge i vanndammer for å bli våte, da. Jeg har også pleid å kjøpe vanntette parkdresser, men siden jeg nå har arvet regntøy så ser jeg ikke behovet. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...