Blomstogbier Skrevet 21. august 2016 #1 Skrevet 21. august 2016 Hvor fås "de beste" kjøpt? Tips til forskjellige, gode softshelldresser til barnehagebruk? (1-5 år)
GeeGee Skrevet 21. august 2016 #2 Skrevet 21. august 2016 Jeg synes Name It sin er kjempebra, har fått skryt i bhg også
Anonym bruker Skrevet 21. august 2016 #4 Skrevet 21. august 2016 Softshell er jo ikke vanntett, så ganske upraktisk i bhg Anonymous poster hash: d8a2d...fba
Blomstogbier Skrevet 21. august 2016 Forfatter #5 Skrevet 21. august 2016 Softshell er jo ikke vanntett, så ganske upraktisk i bhg Anonymous poster hash: d8a2d...fba Står at det er vanntett.
Plutselig_gravid Skrevet 21. august 2016 #6 Skrevet 21. august 2016 Softshell er jo ikke vanntett, så ganske upraktisk i bhg Anonymous poster hash: d8a2d...fba Vår er vanntett ( name it)
Anonym bruker Skrevet 21. august 2016 #8 Skrevet 21. august 2016 Står at det er vanntett. Selve stoffet er vanntett, men sømmene er ikke tapet. Anonymous poster hash: fb980...cf9
Blomstogbier Skrevet 22. august 2016 Forfatter #9 Skrevet 22. august 2016 Selve stoffet er vanntett, men sømmene er ikke tapet. Anonymous poster hash: fb980...cf9 Men så brukes de ikke som regndress heller. En parkdress behøver ikke tapede sømmer, da det skal brukes i tørt og fuktig vær. Er det vanndammer og regner, bruker man selvfølgelig regntøy; en softshelldress er ikke en erstatning for regntøy. Det er en parkdress.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2016 #10 Skrevet 22. august 2016 Vi har Reima. Er vanntett, menlavere vannsøyle enn Reima Tec+ dressene. Den har iallefall holdt tørt i skikkelig regnvær, men vi har også Reima tec+ dress for de verste dagene (bor på vestlandet). Anonymous poster hash: 834fa...85d
Blomstogbier Skrevet 22. august 2016 Forfatter #11 Skrevet 22. august 2016 Vi har Reima. Er vanntett, menlavere vannsøyle enn Reima Tec+ dressene. Den har iallefall holdt tørt i skikkelig regnvær, men vi har også Reima tec+ dress for de verste dagene (bor på vestlandet). Anonymous poster hash: 834fa...85d Ok, har sett litt på den, men den er en smule dyrere enn Nameit? Jeg har Reimaparkdress til eldste, men tenkte å prøve softshell til minste nå... er ikke ute i øspøs uansett, og kjøper regntøy til BHG + enda en parkdress (liker å ha 2 av alt) når bhgstart kommer.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2016 #12 Skrevet 22. august 2016 Ok, har sett litt på den, men den er en smule dyrere enn Nameit? Jeg har Reimaparkdress til eldste, men tenkte å prøve softshell til minste nå... er ikke ute i øspøs uansett, og kjøper regntøy til BHG + enda en parkdress (liker å ha 2 av alt) når bhgstart kommer. Jeg fikk den på salg til 300 kr Anonymous poster hash: 834fa...85d
Blomstogbier Skrevet 22. august 2016 Forfatter #13 Skrevet 22. august 2016 Jeg fikk den på salg til 300 kr Anonymous poster hash: 834fa...85d Åja, men da så Er vel ikke salg der lenger nå da?
Iselilja Skrevet 22. august 2016 #14 Skrevet 22. august 2016 (endret) Veldig fornøyd med denne fra Minymo http://www.littlestory.no/produsent/produkt/minymo/minymo-softshell-dress-jente Endret 22. august 2016 av Iselilja
Anonym bruker Skrevet 22. august 2016 #15 Skrevet 22. august 2016 Åja, men da så Er vel ikke salg der lenger nå da? Jeg kjøpte på Babyshop, men det var nok 1 mnd siden.. Så salget er nok avsluttet. Anonymous poster hash: 834fa...85d
Anonym bruker Skrevet 22. august 2016 #16 Skrevet 22. august 2016 Men så brukes de ikke som regndress heller. En parkdress behøver ikke tapede sømmer, da det skal brukes i tørt og fuktig vær. Er det vanndammer og regner, bruker man selvfølgelig regntøy; en softshelldress er ikke en erstatning for regntøy. Det er en parkdress. Jada, jeg svarte bare på om den var vanntett. Her jeg bor er det veldig lite praktisk å ha en parkdress som ikke er helt vanntett, da det veldig ofte er vått her. Derfor kjøper jeg en parkdress som er helt vanntett, f.eks pop, så slipper jeg å bruke regntøy selv om det er vanndammer ute. Anonymous poster hash: fb980...cf9
Blomstogbier Skrevet 22. august 2016 Forfatter #17 Skrevet 22. august 2016 Jada, jeg svarte bare på om den var vanntett. Her jeg bor er det veldig lite praktisk å ha en parkdress som ikke er helt vanntett, da det veldig ofte er vått her. Derfor kjøper jeg en parkdress som er helt vanntett, f.eks pop, så slipper jeg å bruke regntøy selv om det er vanndammer ute. Anonymous poster hash: fb980...cf9 Ja, ser den Men de fra nameit f.eks har 8000 i vannsøyle. De skal sitte lenge i vanndammer for å bli våte, da. Jeg har også pleid å kjøpe vanntette parkdresser, men siden jeg nå har arvet regntøy så ser jeg ikke behovet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå