Gå til innhold

Leilighet, 2 soverom og 16,5 millioner..........


Anbefalte innlegg

Skrevet

 Kunne gjerne hatt uteplassen da :)

 

Hva synes dere? Man betaler kanskje mye for beliggenheten eller?



Anonymous poster hash: 7fe9c...ece
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæ?

 

Anonymous poster hash: 77621...cfc

Skrevet

Beliggenhet og beliggenhet er det som koster, denne ligger jo i Camilla Collets vei, var ikke så dyr egentlig... :-)

 

Anonymous poster hash: 8cd18...557

Skrevet

Det er jo i en av Oslos dyreste gater. Og det var ekstremt fint der. Man betaler for plassen, helt garantert. Men den hadde nok kosta noen millioner på tøyen og

 

Anonymous poster hash: 0fb2e...8bb

Skrevet

Der kunne jeg ha bodd! Hvis de hadde kuttet prisen med 11 mill🙈

 

Anonymous poster hash: cc96c...bf2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...