Anonym bruker Skrevet 21. august 2016 #1 Skrevet 21. august 2016 Kunne gjerne hatt uteplassen da Hva synes dere? Man betaler kanskje mye for beliggenheten eller? Anonymous poster hash: 7fe9c...ece
Anonym bruker Skrevet 21. august 2016 #2 Skrevet 21. august 2016 Hæ? Anonymous poster hash: 77621...cfc
Anonym bruker Skrevet 21. august 2016 #4 Skrevet 21. august 2016 Du glemte linken. Hehe, takk http://m.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=76571979&fks=76571979 Anonymous poster hash: 7fe9c...ece
Anonym bruker Skrevet 21. august 2016 #5 Skrevet 21. august 2016 Beliggenhet og beliggenhet er det som koster, denne ligger jo i Camilla Collets vei, var ikke så dyr egentlig... :-) Anonymous poster hash: 8cd18...557
Anonym bruker Skrevet 21. august 2016 #6 Skrevet 21. august 2016 Det er jo i en av Oslos dyreste gater. Og det var ekstremt fint der. Man betaler for plassen, helt garantert. Men den hadde nok kosta noen millioner på tøyen og Anonymous poster hash: 0fb2e...8bb
Anonym bruker Skrevet 21. august 2016 #7 Skrevet 21. august 2016 Der kunne jeg ha bodd! Hvis de hadde kuttet prisen med 11 mill🙈 Anonymous poster hash: cc96c...bf2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå