Gå til innhold

Nabogutten er slitsom ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bor i område hvor det er noen få barn. Nabogutten er 3, mens gutten vår er 5. De er veldig gode venner, men jeg skal ærlig innrømme at jeg merker han er 3 år ... Hvis gutten min ikke vil leke, tar det et par timer så er han på døra igjen. Når de er inne skal han være oppå oss hele tiden, følge etter oss, går plutselig opp i 2. Etasje osv. Føler jeg må følge med på han hele tiden. Er kanskje slemt å si det, men nesten hver gang de leker sender jeg de ut for å leke ute, selvom døra da går opp og igjen hele tiden.

Anonymous poster hash: 9d4c1...816

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha det ER faktisk litt slitsomt med 3-åringer når man er ferdig med den alderen selv. Synes jeg i alle fall. :P Jeg har også en 5-åring, og 3-åringer er mye mer slitsomme nå enn de var for 2 år siden. Merkelig. :P

Synes det er helt greit å sende dem ut for å leke da. Å leke ute er både sunt og gøy. ;)

Anonymous poster hash: e9593...677
Skrevet

Sender de ut 3 åringen alene for å leke med andre?

I all verden  :fy_fy:

Anonymous poster hash: 60fd5...365
Skrevet

3 åringer må ha tilsyn av voksne , så hvis foreldre ikke er med må de faktisk spørres . Hatt tilfeller hvor venner av barnet på 8, kommer med småsøsken på 3-4 år på besøk hit . Synes faktisk det hadde vært ålreit blitt spurt om det var ok jeg kunne passe

Anonymous poster hash: 0aefd...ffb

Skrevet

Føles litt som vi plutselig blir barnevakter innimellom ja

Anonymous poster hash: 9d4c1...816

Skrevet

Sånn har vi det og. Vi har tre egne barn på 5, 2 og 10 mnd, så jeg føler vi har nok. I tillegg får vi nabogutten på 4 stadig vekk på døra. Han går rett inn uten å ringe på og vil ha middag. Utrolig slitsomt.

Anonymous poster hash: c4434...c39

Skrevet

Spesielt å sende ein treåring åleine avgarde for å leike med naboen synes eg.  Det høyres meir ut som de er barnevakt.  Treåringar treng omtrent konstant ettersyn, slik er det med dei fleste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...