Anonym bruker Skrevet 21. august 2016 #1 Skrevet 21. august 2016 En bestemor i 70 årene. Ikke bøker eller opplevelser. Har alt av nips og har ingen hobbyer. Hun har altfor mange bilder osv. Jeg er helt blank! Anonymous poster hash: f16a2...636
Giss Skrevet 21. august 2016 #2 Skrevet 21. august 2016 God te/kaffe. Kunstferdige stearinlys og servietter. Spesialiteter på små glass/bokser. Alt slikt som blir spist/drukket opp eller brukes opp rimelig kjapt. (Som lys som brenner ned).
Anonym bruker Skrevet 21. august 2016 #3 Skrevet 21. august 2016 Til mannen's besteforeldre legger vi sammen og lager en liten fotobok hvert år med bilder av barnebarn og oldebarn, masse fra turer og dager vi har tilbrakt sammen, der de også er med + bilder fra spesielle anledninger med oldebarna (nyfødtbilde, barnehagebilde, 1.skoledag, konfirmasjonsbilde osv) Så fint med en bok de kan sette vekk i en bokhylle i stedenfor 450 bilder på overfylte vegger. 😄😄 Vi begynner å bli mange. 😄😄 Det blir ikke mange kronene på hver (de har 7 barnebarn med familier). Selvfølgelig en god jobb å lage, men gleden de viser er verdt hvert minutt jeg sitter med det. ❤ Anonymous poster hash: 572bc...93b
Anonym bruker Skrevet 21. august 2016 #4 Skrevet 21. august 2016 Ulltøffler Ullpledd Fotbad En fin kurv med feks, kaffe, te, sjokolade, en fin håndsåpe, en god håndkrem, gammeldagse drops, å andre ting hun liker. Anonymous poster hash: 3c798...d9b
Anonym bruker Skrevet 21. august 2016 #6 Skrevet 21. august 2016 Min bestemor liker å få litt ordentlige hudkremer, såper, sjampoer og lignende. Anonymous poster hash: 015d8...018
Anonym bruker Skrevet 21. august 2016 #7 Skrevet 21. august 2016 En kurv med luksus Min bestemor er f.eks kjempegjerrig når det kommet til pålegg, tre sorter og alltid billigste utgave. Hun blir litt i ekstase over "dyrt" syltetøy, kjøttpålegg, god kjeks, litt konfekt, kaffe/te o.l Gavekort på fotpleie, frisør o.l setter hun også pris på Anonymous poster hash: eac3c...7c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå