Anonym bruker Skrevet 21. august 2016 #1 Skrevet 21. august 2016 Jeg har kokt diverse grønnsaker til babymat, kan jeg bruke kokekraften i mosen? Dvs, jeg lurer på om jeg kan koke den litt ut/redusere den, eller om jeg bør lage en saus med mel og spe med kraften? Tips? Anonymous poster hash: 2f7f0...9ff
Anonym bruker Skrevet 21. august 2016 #2 Skrevet 21. august 2016 Selvsagt kan du bruke kraften. Vet ikke helt om jeg skjønte hva du spør om. Om du bør jevne den eller ikke? Det kommer jo helt an på hva slags konsistens du ønsker. Anonymous poster hash: affb8...19b
Anonym bruker Skrevet 21. august 2016 #3 Skrevet 21. august 2016 Hvetemel har vel omtrent null næringsverdi, så det ville jeg droppet. Spe med kraften eller morsmelk Anonymous poster hash: 09bde...231
Anonym bruker Skrevet 21. august 2016 #4 Skrevet 21. august 2016 Selvsagt kan du bruke kraften. Vet ikke helt om jeg skjønte hva du spør om. Om du bør jevne den eller ikke? Det kommer jo helt an på hva slags konsistens du ønsker. Anonymous poster hash: affb8...19b Ja, om det blir OK at den er tynn, eller om kraften bør være tykkere. Holder det å koke ut endel av vannet? Anonymous poster hash: 2f7f0...9ff
Anonym bruker Skrevet 21. august 2016 #5 Skrevet 21. august 2016 Hvetemel har vel omtrent null næringsverdi, så det ville jeg droppet. Spe med kraften eller morsmelk Anonymous poster hash: 09bde...231 Kan ikke amme men kan blande med mme ja Anonymous poster hash: 2f7f0...9ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå