Anonym bruker Skrevet 21. august 2016 #1 Skrevet 21. august 2016 Vi vurderer å skilles. Vårt ekteskap ble bygget på vennskap. Er det mulig å bevare et vennskap etter en skilsmisse? Vi har kun felles barn og ingen av oss ønsker barn med en eventuell ny partner. Anonymous poster hash: d9229...86c
Anonym bruker Skrevet 21. august 2016 #2 Skrevet 21. august 2016 Spørs litt hva du mener med venn. Vi har et veldig bra forhold, krangler aldri. Hjelper hverandre med samvær, ferier etc så godt vi kan, for å tilpasse oss hverandre. Han kan godt stikke innom oss en lørdagskveld og spise pizza sammen med barnet og min nye mann. Men jeg ringer ham ikke for å snakke med ham om min personlige ting, og går ikke ut med ham på konserter etc som en venn. Anonymous poster hash: 6a252...252
Twintipp og himmelblå Skrevet 21. august 2016 #3 Skrevet 21. august 2016 Vi er gode venner. Bruddet var en enighet og vi bevarte vennskapet. Mange (de som ikke kjenner oss godt) synes ofte det er rart for de ser ingen forskjell fra tidligere.. Men, vi samarbeider godt, er gode venner, når sønnen min er hos ham er de ofte sammen med min familie, og i det hele tatt er den eneste forskjellen at vi har fått et enda bedre vennskap.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2016 #4 Skrevet 21. august 2016 Mine foreldre skilte seg da yngste søsken var 12, jeg var 16. De har alltid hatt en god tone, aldri noe drittslenging om den andre o.l. Kan fint møtes i familieselskap, 17.mai o.l. Det samme med tant og onkel.Jeg ble skilt fra barnets far da barnet var ganske lite enda. Vi har et veldig godt samarbeid, men tilbringer ikke noe særlig tid sammen utenom levering ved samvær. Da slår vi av en prat. Ringes om vi trenger å prate om noe ang barnet vårt. Han har ny kjæreste (snart samboer) og har en god tone med henne også. Blir nok ikke bestiser, men syns det er viktig for barnet at vi alle er venner. Anonymous poster hash: 76465...148
Anonym bruker Skrevet 21. august 2016 #5 Skrevet 21. august 2016 Spørs litt hva du mener med venn. Vi har et veldig bra forhold, krangler aldri. Hjelper hverandre med samvær, ferier etc så godt vi kan, for å tilpasse oss hverandre. Han kan godt stikke innom oss en lørdagskveld og spise pizza sammen med barnet og min nye mann. Men jeg ringer ham ikke for å snakke med ham om min personlige ting, og går ikke ut med ham på konserter etc som en venn. Anonymous poster hash: 6a252...252 Slik har vi det også Anonymous poster hash: b6b68...791
februarprins2013 Skrevet 21. august 2016 #7 Skrevet 21. august 2016 er ikke skilt,men jeg og eks samboer er veldig gode venner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå