Gå til innhold

Er så lei av rot og møkk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Savner den tiden da det var forholdsvis ryddig og rent hjemme.

Nå er det rotete over alt. Møkkete er det også. Jeg orker ikke å rydde og vaske. Har diagnoser som gjør at jeg blir fort sliten og får vondt. Er på AAP pga dette.

Mannen er det ingen hjelp i. Han har vondt i ryggen og kan ikke gjøre noe i følge han selv.

Kan noen gi meg noen tips til hvordan jeg skal klare å få til å få det ryddig og rent igjen uten å slite meg fullstendig ut?

Anonymous poster hash: 136f2...df3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Savner den tiden da det var forholdsvis ryddig og rent hjemme.

Nå er det rotete over alt. Møkkete er det også. Jeg orker ikke å rydde og vaske. Har diagnoser som gjør at jeg blir fort sliten og får vondt. Er på AAP pga dette.

Mannen er det ingen hjelp i. Han har vondt i ryggen og kan ikke gjøre noe i følge han selv.

Kan noen gi meg noen tips til hvordan jeg skal klare å få til å få det ryddig og rent igjen uten å slite meg fullstendig ut?

Anonymous poster hash: 136f2...df3

Det jeg har funnet ut er at man må ta ETT eneste skippertak. Da kvitter man seg med MASSE. Når jeg og samboeren flyttet sammen leide vi en stor container og kastet ukritisk. Alt mulig. Vurderte om noe kunne selges. Etterpå ordna jeg system i alt! Klær, leker, verktøy osv. Alt har sin plass. Jeg rydder med en gang på plass etter at jeg har brukt noe, mannen er ikke like flink, men det kommer seg mer og mer. Ting får ikke ligge å "hvile" noe sted. Virkelig ingenting. Er også nøye med at barna skal få gode rydderutiner og de er overraskende flinke til å legge på plass. Sikkert fordi jeg har masa om det. Men første bud er å kvitte seg med ting man ikke trenger. Ting skaper rot og er støvsamlere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...