Gå til innhold

Tvillingmødre!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mine er snart 8 mnd. Jeg har skrevet om de før. De sover elendig på natta. I det siste har vi hatt de på hvert sitt rom for at de ikke skal vekke hverandre. Med en forelder på hvert rom. Ingen sover. Nå har vi innsett at vi som foreldre MÅ få oss litt søvn. Begge babysengene er flyttet inn på soverommet igjen, og vi skal ta annenhver natt på gjesterommet - rett og slett for å få sovet litt. Noen som har opplevd lignende styr? Det har vært kolikk, tenner, generell sutring og kaos siden dag 1. Snart er det skolestart for min del, med praksis. Det blir hektisk! Samboer skal ha permisjon. Jeg er livredd. Hører flere si at ungene ofte får litt separasjonsangst rundt 8 måneder. Er det sånn at de roer seg etter dette? Kan noen si at ja, om en måned sover de natten igjennom?? Om dagen er de generelt blide, herlige barn, med normal utvikling og vekst...

Anonymous poster hash: d8aea...d94

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjekk ut siden Tvillingmødre : ) på Facebook. Der er det mange medlemmer og garantert noen som har vært i din situasjon. Der får man som oftest mange svar også, og folk er veldig hyggelige!

Anonymous poster hash: 9e7cd...f98

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...