Anonym bruker Skrevet 21. august 2016 #1 Skrevet 21. august 2016 Hatt kynnere/ rier siden i går natt. De kommer nå med tettere mellomrom. 7-10 min mellom. De er vonde, men helt overkommelig? Bør jeg ringe føden? Anonymous poster hash: 73080...289
Anonym bruker Skrevet 21. august 2016 #2 Skrevet 21. august 2016 Sånn holdt det på med meg i 3 dager før jeg faktisk var igang. Da ble det betydelig mer vondt, og jeg måtte puste meg gjennom riene. Men det trenger ikke ta så lang tid på deg, så ring og hør med føden 😊 Lykke til! Anonymous poster hash: 158bc...c55
Anonym bruker Skrevet 21. august 2016 #3 Skrevet 21. august 2016 Ring føden og hør med dem Rier oppleves individuelt. Mine kynnere var som kramper, når de gikk over til skikkelige rier ble det en mye mer verkende følelse. Lykke til! Anonymous poster hash: fe3cf...8a6
Anonym bruker Skrevet 21. august 2016 #4 Skrevet 21. august 2016 Fødselen min startet også sånn, og jeg trodde det kom til å ta tid siden det ikke var sååå vondt. Ringte likevel føden og dro inn for sjekk og jaggu var det 4 cm. Halvannen time senere var baby ute! Ring føden! Anonymous poster hash: 11976...1ef
Anonym bruker Skrevet 21. august 2016 #5 Skrevet 21. august 2016 Fødselen min startet også sånn, og jeg trodde det kom til å ta tid siden det ikke var sååå vondt. Ringte likevel føden og dro inn for sjekk og jaggu var det 4 cm. Halvannen time senere var baby ute! Ring føden! Anonymous poster hash: 11976...1ef Oi. Bør kanskje ringe da. Venter liksom på at det skal bli vondere... Føler de kommer litt sjeldnere også nå 😳 Men ringer snart for å høre... Anonymous poster hash: 73080...289
Mumua Skrevet 21. august 2016 #6 Skrevet 21. august 2016 Mine rier var ikke vonde de første 6 timene, men skjønte det var rier når det kom regelmessig hvert 5 min. Ringte føden og fikk beskjed om å ta en varm dusj for å se om det endret noe, da det fortsatt var regelmessig etter det fikk vi komme inn Masse lykke til, fødsel er tidenes adrenalinkick!
Anonym bruker Skrevet 21. august 2016 #7 Skrevet 21. august 2016 Jeg syntes ikke at riene var vonde. Var sikker på at det var kynnere. Plutselig satte pressriene i gang og jeg fødte åtte minutter etter at jeg skjønte at fødsel var i gang. Anonymous poster hash: 9e9e4...7a0
Fru vims Skrevet 21. august 2016 #8 Skrevet 21. august 2016 Sånn hadde jeg og. Var veldig usikker på om det var rier. Trodde det skulle gjøre mye mer vondt. Men siden det kom med 5 min mellomrom så ringte jeg føden, og fikk beskjed om å komme ned 😄
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå