Anonym bruker Skrevet 20. august 2016 #1 Skrevet 20. august 2016 Er det krise å legge seg med sminke en kveld?jeg er alene med babyene og ser ikke for meg at det er tid imorgen å sminke seg uten å stå opp før dem, men de er tidlig nok oppe😅👶🏼👶🏼 Anonymous poster hash: f93ea...8fd
Anonym bruker Skrevet 20. august 2016 #2 Skrevet 20. august 2016 Jeg ville ikke gjort det. Du kan i verste fall få infeksjon. Gir grobunn for bakterievekst. Til syvende og sist er det opp til deg. Anonymous poster hash: 055ce...c07
Anonym bruker Skrevet 20. august 2016 #3 Skrevet 20. august 2016 Eh...sminken ser jo ikke akkurat så fin ut når du står opp da. 😂Det er bare på film folk våkner smashing med sminke som sitter perfekt. I tilfelle du ikke visste det.😀 Anonymous poster hash: a2db5...351
Anonym bruker Skrevet 20. august 2016 #4 Skrevet 20. august 2016 Legger meg med sminke stort sett hver kveld jeg.. Vasker sv om morgenen! Anonymous poster hash: 99711...7fd
Marriet Skrevet 20. august 2016 #5 Skrevet 20. august 2016 De gangene jeg har sovet med sminke på ser jeg ut som et vrak om morgenen. Mye verre enn hvis jeg sover uten. Så da hadde jeg heller satset på å gå uten sminke en dag altså.
TPK Skrevet 20. august 2016 #6 Skrevet 20. august 2016 Det er nok ikke krise sånn for en gang skyld, men du ser i alle fall ikke nydelig og fresh ut neste morgen! Mascara smurt utover, puten full i foundation... Ta deg heller de tre minuttene i morgen tidlig eller gå uten.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2016 #7 Skrevet 20. august 2016 Eh...sminken ser jo ikke akkurat så fin ut når du står opp da. Det er bare på film folk våkner smashing med sminke som sitter perfekt. I tilfelle du ikke visste det. Anonymous poster hash: a2db5...351 ikke bare på film... min x-svigermor med fire små barn på tre år fortalte at hun brukte stå opp kl 05, krølle håret, sminke seg, ta på seg ny nattkjole og så gå og legge seg i sengen og late som hun sov når mannen kom hjem fra nattskift. han hadde aldri sett henne uten sminke og trodde hun så sånn ut. og det gidder folk med 4 småtasser. jeg var så rystet over hele damen. Anonymous poster hash: aa89b...3c5
Kathrine. Skrevet 20. august 2016 #8 Skrevet 20. august 2016 Eg vasker ikkje bort sminke (bortsett fra når eg dusjer kvar dag eller annenkvar dag). Gjort det slik i 20 år. Verken plaget av infeksjoner eller masse kviser.
Marriet Skrevet 20. august 2016 #9 Skrevet 20. august 2016 Eg vasker ikkje bort sminke (bortsett fra når eg dusjer kvar dag eller annenkvar dag). Gjort det slik i 20 år. Verken plaget av infeksjoner eller masse kviser. Sminker du deg oppå gammel sminke på morgenen da? Eller går du med samme sminke et par døgn? Jeg synes det er så innmari ufresht. Klarer liksom ikke gammel sminke i ansiktet.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2016 #10 Skrevet 20. august 2016 ikke bare på film... min x-svigermor med fire små barn på tre år fortalte at hun brukte stå opp kl 05, krølle håret, sminke seg, ta på seg ny nattkjole og så gå og legge seg i sengen og late som hun sov når mannen kom hjem fra nattskift. han hadde aldri sett henne uten sminke og trodde hun så sånn ut. og det gidder folk med 4 småtasser. jeg var så rystet over hele damen. Anonymous poster hash: aa89b...3c5 *hakeslep* Anonymous poster hash: 000f2...5a8
Kathrine. Skrevet 20. august 2016 #11 Skrevet 20. august 2016 Sminker du deg oppå gammel sminke på morgenen da? Eller går du med samme sminke et par døgn? Jeg synes det er så innmari ufresht. Klarer liksom ikke gammel sminke i ansiktet. Sminken forsvinner iløpet av dagen. Har Ikkje sminke som fortsatt sitter i eller iallefall viser etter 20 timer. Dårlig kvalitet på sminken?
Marriet Skrevet 20. august 2016 #12 Skrevet 20. august 2016 Sminken forsvinner iløpet av dagen. Har Ikkje sminke som fortsatt sitter i eller iallefall viser etter 20 timer. Dårlig kvalitet på sminken? Mulig dårlig kvalitet, eller at jeg er rar, men jeg vasker ansiktet hver morgen, sminke eller ei. Føler liksom søvn ligger igjen på en måte og enda verre med foundation og maskara. Vasker som regel ansikt morgen og kveld da
Anonym bruker Skrevet 20. august 2016 #13 Skrevet 20. august 2016 Jeg tar av😅takk for svar!🙏🏻 Anonymous poster hash: f93ea...8fd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå