Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tør du la partneren hoppe av i svingen under samleie?🤔Det sies at det er trygt, men jeg veit ikke helt🤔

Anonymous poster hash: 7f3f7...44e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det sies at det er trygt, men det er ofte bare jug 😂😂

Har 2 bevis på at det ikke er trygt 👍🏻😀

Anonymous poster hash: 32c96...be0

Skrevet

Vi gjorde det etter siste svangerskap, mens vi ventet på sterilisering. Jeg har vanskelig for å bli gravid. Men det er jo ikke trygt da, dersom man ikke ønsker barn.

Anonymous poster hash: 0b0ce...e12

Skrevet

Åj 2 bevis faktisk😱Dreiv dere lenge på slik før du ble gravid?

Skrevet

Vi har gjort det i 13 år og kun 3 planlagte svangerskap. Men har ikke så lett for å bli gravid da. Hadde ikke turt hvis det var krise om man ble gravid...

Anonymous poster hash: 46b01...5a0

Skrevet

Nei det tør jeg ikke. Har et uplanlagt barn fra før, som kom til på tross av minipillen. Nå har jeg spiral og gleder meg skikkelig til den dagen vi bestemmer oss for å prøve å få barn å ta den ut. Vi har snakka litt om barn i det siste og det er et stort ønske for meg, men ikke akkurat nå.

Skrevet

Vi gjør det :) jeg tåler ikke prevensjon og han vil ikke sterilisere seg , så han må hoppe av ;)

Anonymous poster hash: 0e67b...36f

Skrevet

Ikke faen. Jeg ønsker ingen graviditet velkommen (og blir gravid av ingenting, selv når jeg bruker prevensjon, så jeg leker ikke med skjebnen).

Skrevet

Vi gjør det, gjort det leeeeeenge

Anonymous poster hash: 7f359...349

Skrevet

Men det sies vel ikke at det er trygt? Heller motsatt..

Anonymous poster hash: 7f359...349

Skrevet

Gjorde det så lenge vi var åpne for flere barn. Ble ingen barn på den måten da, men nå tør jeg ikke mer! ;)

Anonymous poster hash: e57a4...8bb

Skrevet

Var et innslag på newton om det og da ble det bekreftet at det som kom før sæden inneholdt ingen "Svømmere".

Skrevet

Vi har gjort det i mange år, ingen uhell.

Anonymous poster hash: 2228b...7b8

Skrevet

Gjort det en gang og hadde angst i 3 uker. Ikke verdt det :P Er så himla mange som blir gravide av det, at det kan ikke kalles en prevensjonsmetode. 

Anonymous poster hash: d190c...0f4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...