Gå til innhold

Pappa skal gå fra moren min

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går overhørte jeg han i telefonen da han ikke så meg. Han snakket om det det var nok og at han ikke kunne leve med ei gammel kjerring lenger. Mamma er 56 år, ser bedre ut enn de fleste. Pappa har stor vom og munkekrans, dusjer for sjelden og er ufordragelig. Tror han virkelig at det står 30 åringer i kø?

Blir så sint og frustrert over å vite dette når mamma ikke vet.

Anonymous poster hash: 2c92d...240
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er jo langt fra sikkert at han mener det. Hvem snakket han med da? Jeg sier til venninna mi at jeg skal skilles hver gang jeg er forbanna på mannen.

Skrevet

Det høres jo ut som din mor kommer best ut av det da... Kanskje hun bare er glad til for å bli kvitt den uhygieniske gubben?

Anonymous poster hash: 1904f...762

Skrevet

Jeg ville sagt det til ham, at du ikke kunne unngå å høre hva han sa.

Men slik det høres ut så tror jeg din mor kommer bedre ut uten ham enn med ham.

Uhygienisk halvgammel gubbe som ikke tar vare på seg selv og omtaler kona som en gammel kjerring..... hun får det bedre uten ham! Jeg tror rett og slett han gjør henne en tjeneste - hun fortjener nok bedre.

Anonymous poster hash: 03f47...c15
Gjest Antarctica
Skrevet

Ok.

Hvordan dine foreldre lever livet sitt er ellers ikke opp til deg.

Skrevet

Ok.

Hvordan dine foreldre lever livet sitt er ellers ikke opp til deg.

Hæ? Selvsagt bryr man seg om hvordan foreldrene våre har det! Om man vet at mor blir såret er det vel normalt å bli oppbrakt.

Gjest Antarctica
Skrevet

Hæ? Selvsagt bryr man seg om hvordan foreldrene våre har det! Om man vet at mor blir såret er det vel normalt å bli oppbrakt.

Sikkert.

Men når tråder her på forum handler om at "far gikk fra mor, det er et svik mot meg og mine søsken", da blir jeg bare svett. Man må gjerne ta parti og mene en hel masse, men voksne folk med voksne barn er virkelig ikke nødt til å være gift med hverandre. Det er hver enkelt menneskes valg om man vil være i et forhold eller ikke, samme hvor "berettiget" noen andre mener seg å være til å ha meninger om det.

Skrevet

Sikkert.

Men når tråder her på forum handler om at "far gikk fra mor, det er et svik mot meg og mine søsken", da blir jeg bare svett. Man må gjerne ta parti og mene en hel masse, men voksne folk med voksne barn er virkelig ikke nødt til å være gift med hverandre. Det er hver enkelt menneskes valg om man vil være i et forhold eller ikke, samme hvor "berettiget" noen andre mener seg å være til å ha meninger om det.

Men det er ingenting i hi som antyder at hun mener noe i den retning? Hun er frustrert og lei seg over å vite noe som moren ikke vet enda. Å svare på bakgrunn av hva andre har skrevet og ment er lite respektfullt ovenfor hi's følelser, syns jeg.

Skrevet

Men det er ingenting i hi som antyder at hun mener noe i den retning? Hun er frustrert og lei seg over å vite noe som moren ikke vet enda. Å svare på bakgrunn av hva andre har skrevet og ment er lite respektfullt ovenfor hi's følelser, syns jeg.

pashla i et nøtteskall, ikke vektlegg hva hun skriver!

Anonymous poster hash: cf192...320

Skrevet

Og hvordan i all verden vet HI at moren ikke vet?

Og hva vet HI om at faren ønsker seg en 30-åring?

Men mindre HI er morens og farens nærmeste fortrolige vet hun vel egentlig ingen ting???

Anonymous poster hash: 63004...1de

Skrevet

Men gamnel kjerring trenger jo ikke å handle om alder og utseende. Kanskje er han lei av at hun ikke lenger gidder å være med på ting, oppleve nytt osv?

Du vet ingen ting om hva hans grunner er, eller hvor dypt ønsket stikker.

Anonymous poster hash: e23ba...809

Skrevet

Og hvordan i all verden vet HI at moren ikke vet?

Og hva vet HI om at faren ønsker seg en 30-åring?

Men mindre HI er morens og farens nærmeste fortrolige vet hun vel egentlig ingen ting???

Anonymous poster hash: 63004...1de

Vi vet ingenting annet enn det hi deler og det er at far har planer om å forlate moren og at det gjør hi sint og lei seg. Da er det vel det vi må svare på og ikke alt som KAN være.

Gjest Antarctica
Skrevet

Og foreldrene bestemmer over seg selv. At voksne barn mener noe om deres ekteskap, trenger de ikke ta inn. Å være sint og lei seg over andres skilsmisse er sikkert menneskelig, men vi har ingen rett til det. Selv ikke når det gjelder våre egne foreldre. Og å snoke på folk i telefonen gjør ikke ting bedre, i alle fall hvis han bare brukte samtalen for å blåse ut litt damp...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...