Gå til innhold

Problemer med spiral


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt kobberspiral i 2,5 år. De siste mnd har jeg hatt mye verking i rompa, korsrygg, mensmurringer mage. Har også hatt tendens til noen små blødninger, brune blødninger innimellom mens det siste året, dette har blitt verre de siste mnd. Jeg er nå veldig redd for at jeg har kreft i underlivet et sted. Tok celleprøve og ultralyd i mai, alt var fint. Er det noen her som har hatt lignende problemer med spiral?

 

Mvh redd

  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk innsatt spiral i fjor sommer og har vel mer eller mindre blødd siden og hatt murriger og en absurd mengde utflod. Har selv vært bekymret og vært hos legen. Hun sa til meg at jeg mest sannsynlig var en av veldig få uheldige hvor dette er en bivirkning. Så hvis celleprøve og kjønnssykdomstest er negativ, så høres det ut som at du også er blant de uheldige.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...