Anonym bruker Skrevet 20. august 2016 #1 Skrevet 20. august 2016 Har fått en liten klump i underlivet, på den indre kjønnsleppen. Den er hard, men sitter ikke fast liksom. Har forsøkt å klemme på den men det kommer ikke noe ut. Har hatt en abcess for flere år siden, da var jeg til lege fordi jeg ble litt redd. Den var mye større men gikk bort av seg selv. Kan dette også være det samme? Denne klumpen er liten, på størrelse med et lite maiskorn kanskje. Kan det være talgkjertel eller noe sånt? Det er jo på indre kjønnsleppen så det er jo ikke noe sted der det vokser hår. Anonymous poster hash: 32ae2...428
Anonym bruker Skrevet 20. august 2016 #2 Skrevet 20. august 2016 Har ofte små klumper der. Kom etter siste fødsel. Det er talg ja. Eller annet hvitt/gult materiale. Jeg har slike som er 1-5 mm. Smertefullt når de ligger nær nerver. Noen har tilstoppet åpning så må stikke. Vondt på indre kjønnsleppe!! Men må til. Har ikke hele tiden, men det har nok vært titalls siden fødsel for 6 år siden. Anonymous poster hash: 42025...5ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå