Anonym bruker Skrevet 20. august 2016 #1 Skrevet 20. august 2016 Er det andre som opplever "sug i magen" i visse situasjoner? En skikkelig kribling i magen, kanskje det er et lite "adrenalin-kick"? Jeg får det kun hvis jeg innerst inne føler meg helt trygg, men at det er litt spennende. Kan ha litt god fantasi i blant.. Lest for mange bøker, muligens? Sært? Noen andre? Anonymous poster hash: b8b52...91f
Anonym bruker Skrevet 20. august 2016 #2 Skrevet 20. august 2016 Ingen..? Litt skuffende, så mange som finner ut at flere opplever samme her.. Mulig tittel ikke sier nok, eller at jeg ikke har tydelige eksempler, også, men tør ikke det. Anonymous poster hash: 616b8...2e0
Anonym bruker Skrevet 20. august 2016 #3 Skrevet 20. august 2016 Ja, daglig. Anonymous poster hash: a15dd...e63
Anonym bruker Skrevet 20. august 2016 #4 Skrevet 20. august 2016 Ja, daglig. Anonymous poster hash: a15dd...e63
Anonym bruker Skrevet 21. august 2016 #5 Skrevet 21. august 2016 Er det andre som opplever "sug i magen" i visse situasjoner? En skikkelig kribling i magen, kanskje det er et lite "adrenalin-kick"? Jeg får det kun hvis jeg innerst inne føler meg helt trygg, men at det er litt spennende. Kan ha litt god fantasi i blant.. Lest for mange bøker, muligens? Sært? Noen andre? Anonymous poster hash: b8b52...91f Kun når jeg gruer meg til noe, dessverre... Anonymous poster hash: 514e2...2bd
Anonym bruker Skrevet 21. august 2016 #7 Skrevet 21. august 2016 Får det når jeg gleder meg veldig til noe eller er spent? Er ikke det vanlig? Anonymous poster hash: 047ae...1f6
Anonym bruker Skrevet 23. august 2016 #8 Skrevet 23. august 2016 Får det når jeg gleder meg veldig til noe eller er spent? Er ikke det vanlig? Anonymous poster hash: 047ae...1f6 Jo, det har du vel rett i. Dette er en slik følelse, jeg får den også når jeg gleder meg veldig til noe. Kan også av og til få den som en ekstrem lykkefølelse som bare kommer over meg i blant. Men den kan også komme som et "lyn" i andre typer situasjoner, kan være så kraftig at jeg mister pusten eller automatisk lener meg fremover. Det kan da forsvinne straks eller vare noen sekunder. Anonymous poster hash: 616b8...2e0
Anonym bruker Skrevet 23. august 2016 #9 Skrevet 23. august 2016 Kun når jeg gruer meg til noe, dessverre... Anonymous poster hash: 514e2...2bd Men det er en "deilig" kribling, ikke som når jeg gruer meg. Var kanskje ikke klar på det, eller mente du faktisk en god kribling? Anonymous poster hash: 616b8...2e0
Anonym bruker Skrevet 23. august 2016 #10 Skrevet 23. august 2016 Jeg fikk sug i magen i dag..... Må først fortelle at jeg aldri har likt langt hår på menn, og at jeg ikke liker skjegg... Inn på bussen kom en mann med rødblondt hår til skuldrene, rødt skjegg.... og jeg fikk DET suget i magen. Ja, jeg glodde! Kunne ikke la være (han merket det heldigvis ikke). Den mannen var bare perfekt, utrolig flott, balansert kropp. Alt var bare akkurat helt riktig på den mannen. Veldig snille øyne og en stemme som kan smelte smør. Sug i magen? Ja, i noen timer etterpå Anonymous poster hash: 18b5e...1e2
førskolelæreren Skrevet 23. august 2016 #11 Skrevet 23. august 2016 Jeg får sug i magen hver gang innkalling til tannlegen kommer. Vet ikke om det er sånn du mener? 🙈
Anonym bruker Skrevet 23. august 2016 #12 Skrevet 23. august 2016 Ja! Om jeg tenker på noe jeg gleder meg til, eller om jeg tenker på at mannen og jeg hadde sex i dusjen før jobb osv 😉 Anonymous poster hash: 69dd7...74a
Anonym bruker Skrevet 23. august 2016 #13 Skrevet 23. august 2016 Jeg fikk sug i magen i dag..... Må først fortelle at jeg aldri har likt langt hår på menn, og at jeg ikke liker skjegg... Inn på bussen kom en mann med rødblondt hår til skuldrene, rødt skjegg.... og jeg fikk DET suget i magen. Ja, jeg glodde! Kunne ikke la være (han merket det heldigvis ikke). Den mannen var bare perfekt, utrolig flott, balansert kropp. Alt var bare akkurat helt riktig på den mannen. Veldig snille øyne og en stemme som kan smelte smør. Sug i magen? Ja, i noen timer etterpå Anonymous poster hash: 18b5e...1e2 Noen ganger er feil helt rett😉 Ingen regel uten unntak😉 Anonymous poster hash: 616b8...2e0
Anonym bruker Skrevet 23. august 2016 #14 Skrevet 23. august 2016 Jeg får sug i magen hver gang innkalling til tannlegen kommer. Vet ikke om det er sånn du mener? 🙈 Hehe, ikke hvis ikke det er en deilig følelse..? Og er litt andre typer situasjoner. Hehe. Anonymous poster hash: 616b8...2e0
Anonym bruker Skrevet 23. august 2016 #15 Skrevet 23. august 2016 Ja! Om jeg tenker på noe jeg gleder meg til, eller om jeg tenker på at mannen og jeg hadde sex i dusjen før jobb osv 😉 Anonymous poster hash: 69dd7...74a 😉 Anonymous poster hash: 616b8...2e0
Anonym bruker Skrevet 23. august 2016 #16 Skrevet 23. august 2016 Ingen som forteller om situasjoner som likner.. Kanskje det bare er meg som opplever dette! Kanskje jeg er litt ko-ko? Men det gir nå i alle fall livet en ekstra dimensjon (om ikke helt virkelig, men). Anonymous poster hash: 616b8...2e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå