Gå til innhold

Kvalm av Hairgrain


Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynte å bruke Hairgrain i går fordi jeg røyter sånn, ble anbefalt den fordi jeg ikke kan ta ølgjær og vanlig b-vitaminkomplekser hjelper ikke på røytinga mi. Men ett par timer etter jeg tok den så ble jeg kvalm, det samme skjedde i dag. Kvalmen varte i ca to timer og var ikke ekstrem. Tok den med mat som det står på pakken.

 

Andre som blir kvalm av den? Og hjelper den på håret syns dere? :)

 

Anonymous poster hash: 9a893...659

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta den på kvelden rett før du legger deg i stedet 👍

 

Anonymous poster hash: 13eb0...e5a

Skrevet

Ta den på kvelden rett før du legger deg i stedet 👍

 

Anonymous poster hash: 13eb0...e5a

Er det jeg har gjort siden jeg skrev her :)

 

Anonymous poster hash: 9a893...659

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...