Anonym bruker Skrevet 20. august 2016 #1 Skrevet 20. august 2016 Begynte å bruke Hairgrain i går fordi jeg røyter sånn, ble anbefalt den fordi jeg ikke kan ta ølgjær og vanlig b-vitaminkomplekser hjelper ikke på røytinga mi. Men ett par timer etter jeg tok den så ble jeg kvalm, det samme skjedde i dag. Kvalmen varte i ca to timer og var ikke ekstrem. Tok den med mat som det står på pakken. Andre som blir kvalm av den? Og hjelper den på håret syns dere? Anonymous poster hash: 9a893...659
Anonym bruker Skrevet 20. august 2016 #2 Skrevet 20. august 2016 Ta den på kvelden rett før du legger deg i stedet 👍 Anonymous poster hash: 13eb0...e5a
Anonym bruker Skrevet 23. august 2016 #3 Skrevet 23. august 2016 Ta den på kvelden rett før du legger deg i stedet 👍 Anonymous poster hash: 13eb0...e5a Er det jeg har gjort siden jeg skrev her Anonymous poster hash: 9a893...659
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå