Gå til innhold

Aktivitetsmåler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har greie på aktivitetsmålere? Har veldig lyst på en, men det så vanvittig mange modeller å velge mellom. Fra de helt enkle med bare puls til veldig avanserte med puls, klokke, GPS, kaloriforbrenning osv.

Noen her som har noen å anbefale som er bra? Skal selvfølgelig i butikken å kikke, men noen ganger anbefaler de hva som helst for å få solgt, så vil gjerne gjøre meg opp en liten mening på forhånd om hva som faktisk fungerer i praksis☺

Anonymous poster hash: 009f0...42e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brukte polar loop en periode, den var helt grei. Trenger belte da den ikke måler puls. Så byttet jeg til polar m400, den har flere finesser og kan stilles inn på ulike aktiviteter. Det er mer en klokke da. Så har jeg fått fitbit nå, og den måler puls og lengde uten at jeg trenger å starte det når jeg skal trene. Foreløpig funker den godt til mitt bruk

Jeg var å kjøpte til mannen, en polar m800 tror jeg, og opplevde at jeg fikk hjelp utfra hva den skulle brukes til. Ble ikke anbefalt den dyreste, for det mente han ikke var nødvendig. (Selvom den kosta nok). Så du kan nok få god hjelp i butikkene og

Syns jabone sine er fine, men de måler ikke puls.

Anonymous poster hash: d6993...db1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...