GÃ¥ til innhold

En enkel og god drink?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Til jentevorspiel 😊

 

Anonymous poster hash: 7085a...455

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vodka og tranebærjuice.

Skrevet

Champagne/prosecco/cava og appelsinjuice.

Så nettopp en film om den drinken på fb. Husker ikke hva den heter.

 

Ellers er jo mojito innmari godt, men kanskje ikke så enkel.

Skrevet

Prosecco og valgfri juice. Med ferskejuice blir det bellini, men også godt med tropisk juice eller annen smak. Veldig jentete :)

 

Anonymous poster hash: 7e40f...303

Skrevet

Lys sangria - smaker nydelig!

 

Bland cava, cointreau, sodavann og sprite. Ha i isbiter og masse fruktbiter (eple, appelsin, ananas, fersken osv).

 

Anonymous poster hash: 609f4...1da

Skrevet

Moscow Mule - Vodka, ingefærøl, lime og isbiter. 

Går fint an å lage en annen versjon, med whisky i stede for vodka. 

 

Bobler er jo alltid en hit, med jordbær, juice eller noe annet du foretrekker. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...