Anonym bruker Skrevet 20. august 2016 #1 Skrevet 20. august 2016 Til jentevorspiel 😊  Anonymous poster hash: 7085a...455
Marriet Skrevet 20. august 2016 #3 Skrevet 20. august 2016 Champagne/prosecco/cava og appelsinjuice. Så nettopp en film om den drinken på fb. Husker ikke hva den heter.  Ellers er jo mojito innmari godt, men kanskje ikke så enkel.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2016 #4 Skrevet 20. august 2016 Prosecco og valgfri juice. Med ferskejuice blir det bellini, men også godt med tropisk juice eller annen smak. Veldig jentete  Anonymous poster hash: 7e40f...303
Anonym bruker Skrevet 20. august 2016 #5 Skrevet 20. august 2016 Lys sangria - smaker nydelig! Â Bland cava, cointreau, sodavann og sprite. Ha i isbiter og masse fruktbiter (eple, appelsin, ananas, fersken osv). Â Anonymous poster hash: 609f4...1da
frk Nilsen Skrevet 20. august 2016 #6 Skrevet 20. august 2016 Moscow Mule - Vodka, ingefærøl, lime og isbiter. GÃ¥r fint an Ã¥ lage en annen versjon, med whisky i stede for vodka.  Bobler er jo alltid en hit, med jordbær, juice eller noe annet du foretrekker.Â
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå