Anonym bruker Skrevet 20. august 2016 #26 Skrevet 20. august 2016 Synlig varmtvannstank, kjĂžkken uten vinduer, og ikke vaskerom og bad i ett er negative ting. Mye innsyn fra alle kanter.  Ellers fint husđđ»đ  Anonymous poster hash: 529ca...f70
Anonym bruker Skrevet 20. august 2016 #27 Skrevet 20. august 2016 Enig med de fleste andre, er et par Äpenbare minus, som at det ikke er eget vaskerom hvor varmvannsbereder og ventilasjonsopplegget som er synlig i walk in-skapet kunne vÊrt bedre skjult. At det mangler innvendig bod og vaskerom er greit i en leilighet, men i en enebolig pÄ over 100 kvadrat forventer jeg dette. Likte heller ikke kjÞkkeninnredningen og baderomsinnredningen. Men stort pluss at det ser nytt og pent ut da!Siden du er pÄ barn i magen/din baby, sÄ regner jeg med at dere vil ha barn en gang i fremtiden? Da er det veldig greit med nettopp eget vaskerom og en innvendig bod. Anonymous poster hash: 4d5de...152
Anonym bruker Skrevet 20. august 2016 #28 Skrevet 20. august 2016 BÞr vÊre et teknisk rom i sÄ nytt hus. Og det mÄ vÊre vindu pÄ kjÞkken og spisestue!  Anonymous poster hash: 06939...ff9
Anonym bruker Skrevet 20. august 2016 #29 Skrevet 20. august 2016 Nydelig đ Et slik hus her jeg bor hadde blitt solgt for over dobbelt av den prisen. Â Anonymous poster hash: e21f8...1f3
Anonym bruker Skrevet 21. august 2016 #30 Skrevet 21. august 2016 Bilde 57 har skrivefeil i teksten, fÄ megleren din til Ä rette det opp, hi. Ellers en fin bolig. Jeg mÄ ha dobbelgarasje, men sikkert andre som ikke tar det sÄ tungt.Anonymous poster hash: 06939...ff9 SeriÞst? Skal HI gÄ til megler Ä fortelle han at han mÄ rette opp i en liten skrivefeil pÄ en av bildetekstene? Hvor sÊr gÄr det ann Ä bli? Anonymous poster hash: b5dfd...cb8
Anonym bruker Skrevet 21. august 2016 #31 Skrevet 21. august 2016 Bilde 57 har skrivefeil i teksten, fÄ megleren din til Ä rette det opp, hi.  Ellers en fin bolig. Jeg mÄ ha dobbelgarasje, men sikkert andre som ikke tar det sÄ tungt.  Anonymous poster hash: 06939...ff9  Hvorfor skal jeg si det til megler? Det er ikke mitt hus som selges.  Hva man ikke skal henge seg opp i.  Hi   Anonymous poster hash: 65b1d...cd2
Anonym bruker Skrevet 21. august 2016 #32 Skrevet 21. august 2016 SeriÞst? Skal HI gÄ til megler Ä fortelle han at han mÄ rette opp i en liten skrivefeil pÄ en av bildetekstene? Hvor sÊr gÄr det ann Ä bli?  Anonymous poster hash: b5dfd...cb8  Skrivefeil er irriterende og gjÞr at jeg tar kilden mindre seriÞst. NÄr man skal selge noe, som dette huset, bÞr teksten vÊre rensket for skrivefeil. Aviser fulle av skrivefeil, grÞss! Reklame med skrivefeil, grÞss! Da er man ikke interessert i Ä selge.  Anonymous poster hash: bcf73...367
Anonym bruker Skrevet 21. august 2016 #33 Skrevet 21. august 2016 SeriĂžst? Skal HI gĂ„ til megler Ă„ fortelle han at han mĂ„ rette opp i en liten skrivefeil pĂ„ en av bildetekstene? Hvor sĂŠr gĂ„r det ann Ă„ bli?  Anonymous poster hash: b5dfd...cb8 Hahahahhahahah jeg dĂžr av rettskrivningspolitiet her inne đđđ  Anonymous poster hash: e21f8...1f3
Anonym bruker Skrevet 21. august 2016 #34 Skrevet 21. august 2016 Kjip arkitektur, ellers greit. Â Anonymous poster hash: 9872f...7e6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ