Gå til innhold

Ler dere mye?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Både med barna og mannen?

Anonymous poster hash: a2830...0e9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, hver eneste dag :)

Anonymous poster hash: 9024d...bc6

Skrevet

Ja, heldigvis. Lo godt av noe barnet sa i dag og mannen lo så han grein i lag med meg av noe vi begge syntes var hysterisk morsomt i kveld. Men lo veldig mye mer før. Men det var før verden raknet. Sakte, men sikkert ler jeg mer og mer hver dag.

Anonymous poster hash: e7814...348

Skrevet

Nei. Veldig veldig sjelden jeg ler godt.

Anonymous poster hash: b8d30...f14

Skrevet

Ja. Mannen og jeg bruker mye humor i kommunikasjon og i oppdragelsen av barn, så vi ler hver dag.

Anonymous poster hash: c3502...459

Skrevet

Mest på jobb, men også en del hjemme

Anonymous poster hash: 893ab...8fd

Skrevet

Ja både på jobb og hjemme

Skrevet

Masse hjemme, ler av og med mannen , barna og famlienr våre. Ler med gode venner, men er ikke en som ler av alt.

Anonymous poster hash: c572b...79f

Skrevet

Nei

Anonymous poster hash: 95fe5...2bd

Skrevet

Nei. Kan ikke huske sist jeg lo av noe mannen sa. Det er akkurat som om jeg har fått en sperre. Vi burde ikke ha vært sammen..

Ler sammen med barnet, men jeg ler alt for lite.

Anonymous poster hash: 628ea...455

Skrevet

Ja! Med 4 barn fra 0-16 kommer det mye rart. Og mannen har samme ,teite humor som meg🙈

Skrevet

Har en på 3 år som ler mye og ofte, så når jeg legger han og han skal sove, ler vi mye .... kanskje ikke det beste når ham skal sove:p

Anonymous poster hash: dc102...6bc

Skrevet

😂😂😂

Anonymous poster hash: d18de...3c0

Skrevet

Gjorde det før, men fikk beskjed om at jeg lo for mye og for høyt. Det var vist fryktelig irriterende. At det var en av grunnene til at jeg i dag ikke har så mange venner. Så prøver å ikke le.

Anonymous poster hash: bdfe2...01c

Skrevet

Ja, herregud, altfor mye.

Har latterkrampe mange ganger pr dag stort sett. Humor og ironi er en STOR del av vår hverdag...

Skrevet

Gjorde det før, men fikk beskjed om at jeg lo for mye og for høyt. Det var vist fryktelig irriterende. At det var en av grunnene til at jeg i dag ikke har så mange venner. Så prøver å ikke le.

Det må du på ingen måte høre på eller ta til deg. Den som sa det, hadde nok ikke de beste intensjoner. Fortsett å le høyt og mye. Det er sunt, herlig og sjarmerende :)

Anonymous poster hash: 2b171...423

Skrevet

Ja, det gjør jeg, eller vi.. Hele familien 😀

Anonymous poster hash: c8037...516

Skrevet

Både med barna og mannen?

Anonymous poster hash: a2830...0e9

Ja❤️

Skrevet

Ja, veldig mye 😊

Anonymous poster hash: 51ad9...550

Skrevet

Ler alt for lite. Er vanskelig å få til å le :(

Skrevet

Det må du på ingen måte høre på eller ta til deg. Den som sa det, hadde nok ikke de beste intensjoner. Fortsett å le høyt og mye. Det er sunt, herlig og sjarmerende :)

Anonymous poster hash: 2b171...423

Lot det ikke gå inn på meg til å begynne med, men etter en stund og flere beskjeder om det så fant jeg ut at det måtte være noe med det.

Skrevet

Det må du på ingen måte høre på eller ta til deg. Den som sa det, hadde nok ikke de beste intensjoner. Fortsett å le høyt og mye. Det er sunt, herlig og sjarmerende :)Anonymous poster hash: 2b171...423

DET kommer helt an på hvorfor man ler. Å le AV andre, å le i feil situasjoner osv er hverken sunt, herlig eller sjarmerende!

Anonymous poster hash: ba3a5...ddd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...