Gå til innhold

Bordlortholder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet dere hvor jeg kan kjøpe bordkortholder i Oslo?

Anonymous poster hash: c3bff...366

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahahaha, nå klikket jeg meg bare inn pga overskriften 😄 Tasteleif?!

Anonymous poster hash: f019d...d5d

Skrevet

Hahahaha, nå klikket jeg meg bare inn pga overskriften 😄 Tasteleif?!

Anonymous poster hash: f019d...d5d

Huff... Ser det nå. Gikk litt fort i svingene 🙄

Skrevet

Ha-ha-ha... fikk mange rare bilder i hodet av hvilket selskap du skulle ønske å ha holdere til lort på bordet..... selskap med dine fiender, noen du ønsker vondt, ønsker å plage? :P

BordKortholdere tror jeg du bl.a. får på Tilbords, Glasmagasinet og lignende. Ellers tror jeg Ikea har hatt noen, og tror også jeg har sett noen enkle i bokhandler en gang i tiden. Det finnes jo i utallige kvaliteter og prisklasser.

Anonymous poster hash: 44392...724
Skrevet

Ha-ha-ha... fikk mange rare bilder i hodet av hvilket selskap du skulle ønske å ha holdere til lort på bordet..... selskap med dine fiender, noen du ønsker vondt, ønsker å plage? :P

BordKortholdere tror jeg du bl.a. får på Tilbords, Glasmagasinet og lignende. Ellers tror jeg Ikea har hatt noen, og tror også jeg har sett noen enkle i bokhandler en gang i tiden. Det finnes jo i utallige kvaliteter og prisklasser.

Det er til konfirmasjon. Husket plutselig at det hadde jeg glemt! Tilbords ja, skal sjekke der. Takk. Skal ikke ha lort i holderen 😛

Skrevet

Høres utvsom et skikkelig drittselskap, hihi

Anonymous poster hash: 80f34...61c

Skrevet

Jeg fikk noen litt mindre delikate bilder i hodet her...

Men trenger du bordkortholdere? Legg bordkortet oppå glasset, på tallerkenen, eller bare foran tallerkenen, på duken. Ser for meg at holdere til bordkortene er en unødvendig utgift.

Anonymous poster hash: ea14a...b6f

Skrevet

Jeg fikk noen litt mindre delikate bilder i hodet her...

Men trenger du bordkortholdere? Legg bordkortet oppå glasset, på tallerkenen, eller bare foran tallerkenen, på duken. Ser for meg at holdere til bordkortene er en unødvendig utgift.

Anonymous poster hash: ea14a...b6f

Vet ikke enda hvordan bordkort vi skal ha...

Skrevet

Det er til konfirmasjon. Husket plutselig at det hadde jeg glemt! Tilbords ja, skal sjekke der. Takk. Skal ikke ha lort i holderen

Det vil jeg tro dine gjester vil være takknemlige for - selv om jeg vil tro du ikke forteller dem at det var et alternativ :P

Ellers enig i at man ikke nødvendigvis må ha bordkortholder, men det kommer jo helt an på hvordan man dekorerer bordet og hvilken stil man skal ha.

Skrevet

Vi brukte for flere år siden dekktallerken som bordkort. Selve tallerken stå på den, så den var ikke i veien på bordet. Navn sto på kanten. Kom over tilbud, så kosta oss veldig lite. Og folk ville faktisk ha de med hjem etter festen :-)

Anonymous poster hash: 02832...d2a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...