Anonym bruker Skrevet 19. august 2016 #1 Skrevet 19. august 2016 Hvordan foregår timene med PTen? Er det ikke grusomt å stå og gjøre øvelser mens treneren henger over deg? Hvor ofte trener dere med treneren og hvor ofte trener dere alene? Får dere også kostholdsveiledning? Sjekker man formen før man begynner med pt for å kunne se utviklingen (fettprosent osv.)? Er det lurt å bruke pt selv om man trener regelmessig (men for tiden er nede i en bølgedal etter sommeren)? Anonymous poster hash: 5e6e0...13e
Anonym bruker Skrevet 19. august 2016 #2 Skrevet 19. august 2016 Er PT selv. Timene er veldig individuelle. Vi går først igjennom en del spørsmål og prater før jeg kan finne riktig type trening til hver enkelt. Noen hater å trene med mange andre rundt seg, disse tar jeg med på andre små trenigsrom slik at det er bare oss. Da får kunden fokusere på trening og ikke på alt som er rundt og som kan føles ubehageli/forstyrrende. Når kunden er blitt trygg på treningen og begynner å føle at de mestrer dette, kan vi ta treningen ut i fellesarealene etterhvert :-) Vi henger ikke over kundene våre. Vi motiverer, sikrer rett utførelse, korrigerer og hjelper til når det er behov for det. Jeg gir kostholdsveiledning også til kundene mine som ønsker det. Dette er noe de fleste PT'er kan gi. Ja vi utfører diverse tester før start og etter et visst antall uker for å følge med at målene vi har satt sammen oppnås. Det er viktig for motivasjon! :-) PT er absolutt kjekt å ha selv om man trener regelmessig. Mange av kundene mine kjøper store PT-pakker, men har bare PT time en gang i blandt for å korrigere teknikk, få nytt treningsprogram, eller bare fordi de sliter med treningen for tiden å trenger litt starthjelp. Så det er slett ikke alle som trener hver uke med PT, selv om de har kjøpt flere timer. Det er mange måter å gjøre det på, det viktigste for oss er at vi får skreddersydd ett opplegg for hver enkelt slik at det passer deg og din livsstil :-) Anonymous poster hash: 5e55c...866
Anonym bruker Skrevet 20. august 2016 #3 Skrevet 20. august 2016 Er PT selv. Timene er veldig individuelle. Vi går først igjennom en del spørsmål og prater før jeg kan finne riktig type trening til hver enkelt. Noen hater å trene med mange andre rundt seg, disse tar jeg med på andre små trenigsrom slik at det er bare oss. Da får kunden fokusere på trening og ikke på alt som er rundt og som kan føles ubehageli/forstyrrende. Når kunden er blitt trygg på treningen og begynner å føle at de mestrer dette, kan vi ta treningen ut i fellesarealene etterhvert :-) Vi henger ikke over kundene våre. Vi motiverer, sikrer rett utførelse, korrigerer og hjelper til når det er behov for det. Jeg gir kostholdsveiledning også til kundene mine som ønsker det. Dette er noe de fleste PT'er kan gi. Ja vi utfører diverse tester før start og etter et visst antall uker for å følge med at målene vi har satt sammen oppnås. Det er viktig for motivasjon! :-) PT er absolutt kjekt å ha selv om man trener regelmessig. Mange av kundene mine kjøper store PT-pakker, men har bare PT time en gang i blandt for å korrigere teknikk, få nytt treningsprogram, eller bare fordi de sliter med treningen for tiden å trenger litt starthjelp. Så det er slett ikke alle som trener hver uke med PT, selv om de har kjøpt flere timer. Det er mange måter å gjøre det på, det viktigste for oss er at vi får skreddersydd ett opplegg for hver enkelt slik at det passer deg og din livsstil :-) Anonymous poster hash: 5e55c...866 Hvor mye koster en PT time? Anonymous poster hash: 03577...99b
Anonym bruker Skrevet 20. august 2016 #4 Skrevet 20. august 2016 Er PT selv. Timene er veldig individuelle. Vi går først igjennom en del spørsmål og prater før jeg kan finne riktig type trening til hver enkelt. Noen hater å trene med mange andre rundt seg, disse tar jeg med på andre små trenigsrom slik at det er bare oss. Da får kunden fokusere på trening og ikke på alt som er rundt og som kan føles ubehageli/forstyrrende. Når kunden er blitt trygg på treningen og begynner å føle at de mestrer dette, kan vi ta treningen ut i fellesarealene etterhvert :-) Vi henger ikke over kundene våre. Vi motiverer, sikrer rett utførelse, korrigerer og hjelper til når det er behov for det. Jeg gir kostholdsveiledning også til kundene mine som ønsker det. Dette er noe de fleste PT'er kan gi. Ja vi utfører diverse tester før start og etter et visst antall uker for å følge med at målene vi har satt sammen oppnås. Det er viktig for motivasjon! :-) PT er absolutt kjekt å ha selv om man trener regelmessig. Mange av kundene mine kjøper store PT-pakker, men har bare PT time en gang i blandt for å korrigere teknikk, få nytt treningsprogram, eller bare fordi de sliter med treningen for tiden å trenger litt starthjelp. Så det er slett ikke alle som trener hver uke med PT, selv om de har kjøpt flere timer. Det er mange måter å gjøre det på, det viktigste for oss er at vi får skreddersydd ett opplegg for hver enkelt slik at det passer deg og din livsstil :-) Anonymous poster hash: 5e55c...866 OK, det høres veldig bra ut. Jeg vurderer en sånn pakke så jeg kan spre timene utover, kanskje over et helt eller et halvt år. jeg tenker det kan være fint å ha noen å "stå til rette for", og en som kan motivere og veilede i perioder der man står i fare for å slakke litt for mye ned både på kosthold og aktivitetsnivå. hi Anonymous poster hash: 5e6e0...13e
Anonym bruker Skrevet 20. august 2016 #5 Skrevet 20. august 2016 OK, det høres veldig bra ut. Jeg vurderer en sånn pakke så jeg kan spre timene utover, kanskje over et helt eller et halvt år. jeg tenker det kan være fint å ha noen å "stå til rette for", og en som kan motivere og veilede i perioder der man står i fare for å slakke litt for mye ned både på kosthold og aktivitetsnivå. hi Anonymous poster hash: 5e6e0...13e Høres lurt ut! Da kan du i perioder hvor du mangler motivasjon avtale oftere timer med PT, og i perioder hvor du har god motivasjon å klarer å stå på selv ha lang tid i mellom hver PT-time :-) Anonymous poster hash: 5e55c...866
Anonym bruker Skrevet 20. august 2016 #6 Skrevet 20. august 2016 Hvor mye koster en PT time? Anonymous poster hash: 03577...99b Veldig varierende fra senter til senter, og hvor mange timer du kjøper i gangen. En enkel time er f.eks mye dyrere enn hvis du kjøper en pakke med 10 timer. Anonymous poster hash: 5e55c...866
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå