Twintipp og himmelblå Skrevet 19. august 2016 #1 Skrevet 19. august 2016 Jeg lurer på å forby hele herligheten😳 Sønnen min har skadet seg for andre gang denne sommeren på trampolina... Anklene begge gangene. I morgen var det turnering og de er få folk.. Hjemme er det gråt og tenners gnissel! Vi har regler om en hopper av gangen, likevel blir det skader. Hvordan er det hos dere?
Anonym bruker Skrevet 19. august 2016 #2 Skrevet 19. august 2016 Har hatt trampoline i 8 år og aldri opplevd skade her. Ikke har de blitt skadet hos andre heller og jeg har ikke hørt om noen alvorlige skader i nabolaget. Men husker med skrekk da jeg var ung, da var det en på skolen som skadet seg skikkelig på trampolinen. Han sliter med det nå som voksen også. Anonymous poster hash: 4be35...fe5
Anonym bruker Skrevet 19. august 2016 #3 Skrevet 19. august 2016 Mine er små da, 3 og 5, så de løper og hopper jo bare rundt uten saltoer og sånn. Verste som har skjedd er litt ufarlig skalling. Anonymous poster hash: edd68...102
Anonym bruker Skrevet 19. august 2016 #4 Skrevet 19. august 2016 Har tre barn og har hatt trampoline i to sesonger. Ingen skader. Eldste driver med turn og hun hopper mye og gjør mange vågale triks. Anonymous poster hash: 97594...48d
tante grusom master of law Skrevet 19. august 2016 #5 Skrevet 19. august 2016 De har aldri skadet seg. Hopper villt flere stykker.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2016 #6 Skrevet 19. august 2016 Overraskende lite Har fire barn mellom 7 og 15 år og trampolina blir brukt hver eneste dag. Eneste skaden vi har hatt noen gang på trampolina er et bristet ribben. Men på fotballbanen derimot...... Forstuelser, overtråkk, hjernerystelse, lyskestrekk osv osv, er jo noe hele tiden. Anonymous poster hash: b79c0...296
Anonym bruker Skrevet 19. august 2016 #7 Skrevet 19. august 2016 Har hatt trampoline i 3 år og ingen skader (2,5 og 10 år). Anonymous poster hash: 1aac1...95d
Anonym bruker Skrevet 19. august 2016 #8 Skrevet 19. august 2016 Vi har hatt trampoline i 15 år. Skader: - 1 brukket/brist i tå (venninne av min datter) - 1 brist i legg (min sønn) - 1 rift i leddbånd i kne (også min sønn) Det har vært hoppet på den trampolinen (eller - DE trampolinene, siden vi har byttet den ut underveis) i ett sett, så å si hver eneste snøfrie og nesten regnfrie dag i alle de årene. Før frokost, før middag, etter middag, før leggetid, vår sommer og høst. De har hoppet og hoppet og hoppet og hoppet. Så egentlig har det vært lite skadet tatt i betraktning hvor mye de har hoppet. Anonymous poster hash: adb1a...848
Anonym bruker Skrevet 19. august 2016 #9 Skrevet 19. august 2016 Vi har hatt trampoline i 15 år. Skader: - 1 brukket/brist i tå (venninne av min datter) - 1 brist i legg (min sønn) - 1 rift i leddbånd i kne (også min sønn) Det har vært hoppet på den trampolinen (eller - DE trampolinene, siden vi har byttet den ut underveis) i ett sett, så å si hver eneste snøfrie og nesten regnfrie dag i alle de årene. Før frokost, før middag, etter middag, før leggetid, vår sommer og høst. De har hoppet og hoppet og hoppet og hoppet. Så egentlig har det vært lite skadet tatt i betraktning hvor mye de har hoppet. Anonymous poster hash: adb1a...848 ...og det hoppes avansert. Anonymous poster hash: adb1a...848
Twintipp og himmelblå Skrevet 19. august 2016 Forfatter #10 Skrevet 19. august 2016 "Godt" å høre at det ikke har vært verre bortover😬 Jeg er på nippet til å gi bort hele kalaset... Kanskje sønnen bare har vært uheldig her da.. Var rent pinlig å sende mld til treneren om enda en trampolineskade på så kort tid, har aldri skadet seg verken på trening eller kamp tidligere... Hmmm.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2016 #11 Skrevet 19. august 2016 Her har vi hatt et skikkelig stygt armbrudd.. eller to brudd, da armen knakk tvert av på to steder.. Og vi har hatt to hull i hode som måtte sys, og et kutt på haka som måtte sys. Tre spinnville gutter som har hoppet døgnet rundt, så er overrasket over at det ikke er mer. Anonymous poster hash: 610ad...1eb
Anonym bruker Skrevet 19. august 2016 #12 Skrevet 19. august 2016 Fire år med trampoline. Ingen skikkelige skader, noen få kollisjoner og blåmerker bare. Anonymous poster hash: 106ab...3dc
Anonym bruker Skrevet 19. august 2016 #14 Skrevet 19. august 2016 Med fire unger og trampoline i min 6år har det kun blitt noen kuler. Og de kulene kunne like gjere ha skjedd andre steder, for å gå ned stigen burdevære en enkel sak men de ramler ut titt og ofte. Da blir det blåveiser. Hu eldst mente hun hadde skadet seg skikkelig på trampolina, og hun ble møtt av bare latter fra oss. Hun har vært limt fast i senga og en data i flere år, fikk det plutselig for seg at hun skulle være flinkere enn de minste ungene på trampolina og holdt på en hel dag. Da blir man så støl at det er vondt å gå. Jeg tenker også at de ungene som ikke er så aktive til vanlige, skader seg mer på en trampoline enn de som err aktive på ulike underlag. Det er ikke så vanskelig å se forksjell på de ungene som er vant til å gå i ujevnt underrlag og nesten bare asvalt. Her er det unger som hrjer rundt over alt hele tiden, i skogen, fotballbanen, asvalt, skiløypa osv. Bare en som går på en aktivitet, men de ere veldig mye ut (uten om hun eldst som var limt til pc en stund. Men å få en 17åring ut av huset til tider er ikke en jobb jeg orker. Holder med alt det andre maset. Hun tok hintet etter trampolinehoppingen, hun begynte å trene en ukes tid etterpå) Anonymous poster hash: 2fe9a...962
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå