Anonym bruker Skrevet 19. august 2016 #26 Skrevet 19. august 2016 Jeg tror vi jobber 280% til sammen... En baby og en treåring. Er U T S L I T T.... Jeg vurderer faktisk å slutte i jobben og heller jobbe i butikk eller noe... Anonymous poster hash: c0030...5b0
Anonym bruker Skrevet 19. august 2016 #27 Skrevet 19. august 2016 100%. Men får se om jeg tar permisjon i 10 % når nr.2 begynner i bhg neste høst Anonymous poster hash: e365b...4c7
Anonym bruker Skrevet 19. august 2016 #28 Skrevet 19. august 2016 90% som lærer. Jobber hver dag, men har 'krevd' at de ti prosentene jeg gikk ned gir meg undervisningsfri i noen førstetimer. Jeg fortalte sjefen at det kommer til å redde meg fra sykemelding nå i disse småbarns-årene. Det er morgenene som er verst hos oss, så å kunne komme på jobb litt senere og ikke bli kastet inn i klasserommet klokken åtte hver morgen, gjør arbeidslivet levelig. Synd at det skal være sånn da. Jeg hadde ikke sett for meg et småbarnsliv med SÅ mye stress og mas i hverdagen. Jeg føler jeg går glipp av den viktigste tiden med barna mine. Samtidig som vi elsker livsstilen vår, med lange opplevelsesrike helger og ferier. Og de koster dessverre en del (selvfølgelig ikke alt koster penger - men, let's face it; alt i Norge koster skjorta.) Anonymous poster hash: deb52...d8b
Anonym bruker Skrevet 19. august 2016 #29 Skrevet 19. august 2016 100% Denne uken har jeg jobbet 75 timer på 5 dager (prosjektinnspurt). Nå er jeg litt sliten. Anonymous poster hash: 76a5b...cc4
Anonym bruker Skrevet 19. august 2016 #30 Skrevet 19. august 2016 100% +, har vaskehjelp en gang i uken Anonymous poster hash: 1336f...a79
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå