Anonym bruker Skrevet 19. august 2016 #1 Skrevet 19. august 2016 Er det noen som har ett supert tips for å få dette bort? En god del gress som er umulig å dra opp med roten. Anonymous poster hash: 3341c...01d
Anonym bruker Skrevet 19. august 2016 #2 Skrevet 19. august 2016 Brukt varmt vann fra vannkoker:-) Det har jeg gjort. Se her: http://johnsteffensen.no/2015/05/ugress-og-mose-mellom-belegningsstein-slik-fjernes-dette-enkelt-greit-rimelig-og-miljovennlig/ Anonymous poster hash: 0fa37...937
Lille krøll Skrevet 19. august 2016 #3 Skrevet 19. august 2016 Blande eddik og vann og spraye på. 30/70 fordeling.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2016 #4 Skrevet 19. august 2016 Brukt varmt vann fra vannkoker:-) Det har jeg gjort. Se her: http://johnsteffensen.no/2015/05/ugress-og-mose-mellom-belegningsstein-slik-fjernes-dette-enkelt-greit-rimelig-og-miljovennlig/ Anonymous poster hash: 0fa37...937 Takker for tips, det skal jeg prøve😃 Anonymous poster hash: 3341c...01d
Anonym bruker Skrevet 19. august 2016 #5 Skrevet 19. august 2016 Takker for tips, det skal jeg prøve😃 Anonymous poster hash: 3341c...01d Bare hyggelig :-) Funka veldig bra hos meg. En link til: https://www.nrk.no/ostfold/dreper-ugress-med-kokende-vann-1.12542577 Anonymous poster hash: 0fa37...937
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå