Gå til innhold

Utskrapning pga store blødninger. Hadde satt stor pris på svar!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har fått utført dette pga store blødninger over lengre tid?

Er mye mulig det er neste steg her da det ikke ser ut til at medisinen jeg har fått for å stoppe blødningene virker.

Vil du fortelle litt om hvordan dette var, ble det bra etterpå?

Vet du hva det kom av, kan det kanskje være cyster og fjerner de disse om det skule være tilfellet? Kanskje de ikke sjekker det i det hele tatt?

Svært takknemlig for svar og beklager rotete innlegg.

Anonymous poster hash: 9c5a1...633

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En venninne fikk svidd av slimhinnene pga store blødninger, nå holder det med et truseinnlegg under mens. Hun er kjempefornøyd.

Anonymous poster hash: cdf95...d91

Skrevet

En venninne fikk svidd av slimhinnene pga store blødninger, nå holder det med et truseinnlegg under mens. Hun er kjempefornøyd.

Anonymous poster hash: cdf95...d91

For en befrielse der må være. Vet de hvorfor hun blødde så kraftig? Her er det så og si bleier.

Nå har jeg blødd i så mange måneder at jeg begynner å bli desperat etter å få en slutt på det. Gravid blir man jo heller ikke med konstante blødninger.

Hi

Skrevet

Jeg gjorde dette i vinter (januar) pga store blødninger og smerter. Det hjalp veldig på blødningene, men ikke smertene. Fra å blø ut bind og ob på 20 min gikk jeg til å kunne ha en tampong i seks timer (da var det fortsatt hvitt på den).

Smertene derimot ble mye verre, så i mai opererte de bort både livmor og livmorhals. Og nå er jeg VELDIG fornøyd.

Tenker du å bare skrape bort, eller brenne bort slimhinnene? Sistnevnte gjør at du ikke kan få barn så greit å være sikker :)

Anonymous poster hash: 6c96d...524

Skrevet

Jeg gjorde dette i vinter (januar) pga store blødninger og smerter. Det hjalp veldig på blødningene, men ikke smertene. Fra å blø ut bind og ob på 20 min gikk jeg til å kunne ha en tampong i seks timer (da var det fortsatt hvitt på den).

Smertene derimot ble mye verre, så i mai opererte de bort både livmor og livmorhals. Og nå er jeg VELDIG fornøyd.

Tenker du å bare skrape bort, eller brenne bort slimhinnene? Sistnevnte gjør at du ikke kan få barn så greit å være sikker :)

Anonymous poster hash: 6c96d...524

Så deilig det må være å slippe store blødninger :)

Jeg vet veldig lite om dette så derfor spør jeg her.

Jeg var til legen min uka som var og det var han som snakket om dette med utskrapning.

Men jeg skulle prøve disse tablettene først for og se om det ble bedre.

Jeg må helt ærlig si at jeg ikke helt har troa på at de skal virke og at de blir som legen sa at når jeg stopper kuren så kommer blødningene tilbake. Har hatt mens I over 3 måneder nå så jeg er mildt sakt dritt lei!

Jeg vil ha flere barn men det skjer jo uansett ikke når jeg har mensen over halve året.

Og tanken på at smertene skal bli verre, frister veldig lite. Synes det holder med de jeg har.

Stoppet blødningene med en gang etter utskrapningen? Du fikk komme hjem samme dag? Kom du deg kjapt etterpå?

Mange spørsmål her nå. Og sist men ikke minst, hvor lenge måtte du vente på time for å få det utført?

Tusen takk for svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...