Mamma_til_2 Skrevet 19. august 2016 #1 Skrevet 19. august 2016 Dere med førskolebarn eller som jobber i bhg med førskolebarn har dere startet opp? Om ikke når starter den?
Anonym bruker Skrevet 19. august 2016 #2 Skrevet 19. august 2016 Her har vi egen førskolegruppe og da jeg jobbet med de ifjor, begynte vi med opplegg nesten med en gang. Mye man skal igjennom. Vi går igjennom skrivedans, tarkus (trafikkopplæring) og oppgavebok. Anonymous poster hash: c2d6f...c8d
Anonym bruker Skrevet 19. august 2016 #3 Skrevet 19. august 2016 Hvis du tenker på førskollegruppe for de eldste barna på tvers av avdelinger har de ikke startet ennå, verken i bhgen jeg jobber i eller der barna går. August bruker vi til å komme på plass etter ferie, nye barn ønskes velkommen og ny gruppe ta form. Førskolegruppa møtes første gang medio september tenker jeg, resterende aldersinndelte grupper på tvers etter høstferien/ uke 41. Anonymous poster hash: f6dea...010
Anonym bruker Skrevet 19. august 2016 #4 Skrevet 19. august 2016 Min hadde første dagen i førskolehytta på onsdag. Anonymous poster hash: c02ad...6e1
Anonym bruker Skrevet 19. august 2016 #5 Skrevet 19. august 2016 Her er august bli-kjent måneden, de faste oppleggene som turdag, førskolegruppe o.l starter i september Anonymous poster hash: 62692...26c
Mamma_til_2 Skrevet 19. august 2016 Forfatter #6 Skrevet 19. august 2016 Takk for svar bhg til min jente spørsmål sa at de skulle starte en gang i januar og det kjenner jeg at ikke er ok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå