Anonym bruker Skrevet 19. august 2016 #1 Skrevet 19. august 2016 Jeg fortalte venninna mi en hemmelighet, og jeg ba henne om å vær så snill og ikke fortelle noe om dette til mannen sin. Det lovet hun. Men jeg fikk nå vite av bestekompisen til mannen hennes at hun hadde fortalt det likevel. Jeg fortalte også en hemmelighet til min kvinnelige sjef, som har vært litt mer som en venninne gjennom årene. Hun lovet dyrt og hellig og ikke fortelle denne hemmeligheten videre. Og hva gjør hun?? Fortalte den videre til kollegaer, som igjen fortalte det videre til flere kollegaer. Helt seriøst! Er det sånn at man aldri kan stole på noen her i livet?? Det er en menneskelig egenskap jeg setter meget høyt. Dette vet folk rundt meg, så det er mange som betror seg til meg. Hadde aldri falt meg inn å fortelle disse tingene videre. 😔 Anonymous poster hash: 09816...d76
Anonym bruker Skrevet 19. august 2016 #2 Skrevet 19. august 2016 Jeg haven venninne som jeg fant ut hadde fortalt sin samboer en av mine dypeste hemmeligheter. Verste er at dette var femte samboeren på femte året. Så jeg ble skuffet og lei meg når jeg i tillegg sa hun skulle holde tett. Forteller henne aldri noe mer privat. Andre venninner vet jeg holder tett. Og det samme gjør jeg. Min samboer har ingenting med at de har skjeletter i skapet så kunne ikke falt meg inn på sladre til han. Anonymous poster hash: 2f217...909
Stridsmøy Skrevet 19. august 2016 #4 Skrevet 19. august 2016 Nei. Får jeg beskjed om å ikke si noe videre, så sier jeg det selvfølgelig ikke videre!
Anonym bruker Skrevet 19. august 2016 #5 Skrevet 19. august 2016 Jeg har tilgode å bli bedt om å holde kjeft om noe, enda jeg har både venninner og søstre jeg har et veldig nært forhold til. Hva er det som er så hemmelig da? Vi snakker om alt mellom himmel og jord føler jeg, men noen store hemmeligheter har vi ikke. Jeg kan ikke tenke meg hva jeg skulle fortelle søsteren min eller en venninne som det er kjempeviktig at de ikke forteller til mannen sin... Forrige gang jeg ble bedt om å holde kjeft var da jeg fikk høre fra telefonen til en venninne opptakt av datteren hennes synge. Datteren er tenåring og god til å synge, men har ingen ambisjoner innen sang og ville blitt gørrflau om hun visste jeg hadde fått høre, så da ba min venninne meg om å ikke la jenta få vite at jeg hadde hørt henne synge. Jeg fortalte det til min mann..... Men hadde en venninne fortalt meg noe hemmelig, la oss si hun har vært utro eller tatt en abort eller noe man gjerne ikke vil at skal bli offentlig så ville jeg nok ikke fortalt det til min mann nei, jeg personlig stoler jo på han men det betyr ikke at venninnen min gjør det. Anonymous poster hash: 86e6d...386
frk Nilsen Skrevet 19. august 2016 #6 Skrevet 19. august 2016 Nei, jeg sier ikke ting videre. Hvis ei venninne har trøbbel med jobb/mann etc så er ikke dette noe jeg tar med min mann. Han har heller ingen interesse om mine venninners hemmeligheter.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2016 #7 Skrevet 19. august 2016 Hvis noen ber meg love å ikke fortelle herligheten videre vil jeg ikke vite det. De aller fleste forteller ting videre til en eller annen. Skal noe være hemmelig må du holde det for deg selv. Anonymous poster hash: 2fffb...c12
Anonym bruker Skrevet 19. august 2016 #8 Skrevet 19. august 2016 Nei, forteller det ikke videre hvis jeg får beskjed om å holde det for meg selv. Men hvis ingenting blir påpekt forteller jeg jo mannen mer enn jeg forteller andre. Anonymous poster hash: 43423...afc
LillaGorilla♥♥ Skrevet 19. august 2016 #9 Skrevet 19. august 2016 Nei, jeg forteller ikke min mann detaljer fra mine dype samtaler med venninner. Hvorfor skulle jeg det- og ikke minst, hvilken interesse skulle han hatt av det?
Hjertefru Skrevet 19. august 2016 #10 Skrevet 19. august 2016 Å fortelle videre noe man uttrykkelig har fått beskjed om å holde for seg selv er et grovt tillitsbrudd. Enten venninnen forteller det til mannen sin eller andre.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2016 #12 Skrevet 19. august 2016 Må si at dette såret meg veldig at hun gjorde det. Jeg har betrodd meg mye til henne om mine problemer med mannen. Men jeg tenker at denne hemmeligheten jeg fortalte henne sikkert var så saftig at hun ikke klarte å holde kjeft om det. Men vet i hvert fall at jeg ikke kan fortelle mer til henne da. Takk for alle svar. Veldig godt å høre at dere ikke er sånn. 😊 HI Anonymous poster hash: 09816...d76
Anonym bruker Skrevet 19. august 2016 #13 Skrevet 19. august 2016 Nei, jeg Jar vett på leg å ikke fortelle hemmeligheter til noen, selv ikke min mann. Likevel har jeg fortalt ham noe når jeg føler jeg står i et etisk eller moralsk dilemma, og selv ikke vet hva jeg skal gjøre med problemet. En gang fortalte jeg også min mann en av mine venninners hemmelighet fordi jeg visste at min mann kunne løse problemet. Min venninne takket meg i ettertid for at jeg brøt mitt løfte om å ikke fortelle hemmeligheten videre til noen. Min mann hadde ikke løst hennes store problem om han ikke visste bakgrunnen for situasjonen hun var oppi. Anonymous poster hash: 198af...da8
Anonym bruker Skrevet 19. august 2016 #14 Skrevet 19. august 2016 Jeg forteller mye til mannen min, men ikke alt. For mange år siden var en av mine beste venninner utro. Forholdet holdt på å rakne, og det ene førte til det andre. De fant imidlertid sammen igjen, og hun bestemte seg for aldri å fortelle ham det. Jeg er omtrent den eneste som vet det, og jeg vil aldri fortelle det til noen, inkludert min mann. (Og ja, det var bare den ene gangen. Hvis hun hadde hatt et langvarig forhold på si, eller det hadde vært noe hun gjorde ofte, hadde saken vært en annen. Men jeg vil ikke bidra til at en tabbe som ligger 10+ år tilbake i tid kan ødelegge en familie med små barn.) Anonymous poster hash: d7c82...41c
Anonym bruker Skrevet 19. august 2016 #15 Skrevet 19. august 2016 Nei. Og det samme forventer jeg av venner. Anonymous poster hash: 51cf1...062
Anonym bruker Skrevet 19. august 2016 #16 Skrevet 19. august 2016 Andres hemmeligheter er ikke opp til meg å dele med noen. At jeg stoler på mannen min har ikke noe å si om personen som fortalte meg hemmeligheten har den tilliten til han. Anonymous poster hash: 9b790...6da
Anonym bruker Skrevet 19. august 2016 #17 Skrevet 19. august 2016 Helt ærlig; jeg forteller ALT til mannen min. Forteller ikke til andre, og han holder tett så det kommer ikke videre. Men han vet alt som jeg vet. Tror dette gjelder flere enn meg. Anonymous poster hash: ce08a...964
aanonym Skrevet 19. august 2016 #18 Skrevet 19. august 2016 Andres hemmeligheter tilhører andre, de er ikke "mine to share".
Anonym bruker Skrevet 19. august 2016 #19 Skrevet 19. august 2016 Hvis venninna mi ikke vil at min mann skal vite, så forteller jeg så klart ikke. Men om hun sier "dette må ikke komme ut" eller lignende, så bruker jeg mitt eget skjønn på om det er greit å fortelle mannen eller ikke. Han er 100% tett! Anonymous poster hash: 929ab...618
Anonym bruker Skrevet 19. august 2016 #20 Skrevet 19. august 2016 Hvis venninna mi ikke vil at min mann skal vite, så forteller jeg så klart ikke. Men om hun sier "dette må ikke komme ut" eller lignende, så bruker jeg mitt eget skjønn på om det er greit å fortelle mannen eller ikke. Han er 100% tett! Anonymous poster hash: 929ab...618 Er du helt blåst? Dette må ikke komme ut= ikke fortell det til noen. Anonymous poster hash: 35b98...faa
Anonym bruker Skrevet 19. august 2016 #21 Skrevet 19. august 2016 Helt ærlig; jeg forteller ALT til mannen min. Forteller ikke til andre, og han holder tett så det kommer ikke videre. Men han vet alt som jeg vet. Tror dette gjelder flere enn meg. Anonymous poster hash: ce08a...964 [/ Da håper jeg du har vett til å svare "nei" dersom en venninne feks sier "jeg vil fortelle deg noe, men du må love og ikke si det videre" Anonymous poster hash: bc0cd...419
Anonym bruker Skrevet 19. august 2016 #22 Skrevet 19. august 2016 HI, hva er hemmeligheten din? Anonymous poster hash: bc0cd...419
Anonym bruker Skrevet 19. august 2016 #23 Skrevet 19. august 2016 Ja, og det gjør nok 99% av alle andre også. Anonymous poster hash: f50a0...38e
Anonym bruker Skrevet 19. august 2016 #24 Skrevet 19. august 2016 Nei. Absolutt ikke. Det venner forteller meg i fortrolighet, holder jeg for meg selv! Noen ting forteller man ikke andre, enkelt å greit! Anonymous poster hash: bac1f...de0
Anonym bruker Skrevet 19. august 2016 #25 Skrevet 19. august 2016 Så flinke dere alle er da!! Bare jeg som er så uheldig da... 😔 "Hemmeligheten" var at jeg har hatt sex med bestekompisen til mannen til venninna mi. Var han som fortalte meg at det hadde lekket ut.... HI Anonymous poster hash: 09816...d76
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå