Gå til innhold

Strømpebukse på jobb?teit?🤔

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er meldt fint vær imorgen og jeg vurderer å ha skjørt på meg.Jeg føler meg som snehvit på føttene og kunne godt tenkt meg å hatt hudfarget strømpebukse på meg(i tillegg føler jeg meg mere kledd på jobb når jeg har strømpebukse på).Er det heeelt teit eller?tynn hudfarget strømpebukse.(har forresten en liten tattovering bak på leggen så det vises nok at jeg har strømpebukse på...)

Anonymous poster hash: dbb72...dc9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg føler meg i hvert fall ukomfortabel med strømpebukse nå når det fortsatt er sommer, selv om leggene mine ikke akkurat er noen pryd for øyet. Men de er ikke snehvite nå så sent på sommeren, da.

Skrevet

Jeg hadde brukt strømpebukse. Drit i hva andre mener.

Anonymous poster hash: 5f5e0...836

Skrevet

Hehe flere meninger?🙏🏻🙈

Skrevet

Om jeg vill bruke strømpebukser så gjør jeg det uansett hva andre mener.

Skrevet

JA til strømpebukse!

Anonymous poster hash: dab48...210

Skrevet

På jobb hadde jeg brukt strømpebukse for å føle meg påkledd ja. Her hjemme har jeg gått i kjole uten idag.

Skrevet

Selvbruning 😉

Skrevet

Orker ikke selvbruning akkurat idag😅Har nok å henge fingra i😂👶🏼👶🏼

Skrevet

Bruker tynn strømpebukse uansett hvis jeg skal ha kjole/skjørt. Jeg forstår ikke hvorfor det er en uting.

Anonymous poster hash: a2899...e39

Skrevet

Gå med strømpebukse om du føler deg mer vel med enn uten! På kontoret hos oss går nok flertallet uten, men noen går med.

Om et par mnd går alle med strømpebukse.

Anonymous poster hash: d711b...4ec

Skrevet

Nei ikke sant, bare jeg som overtenker😂😂jeg synes jo ikke det er rart på andre☺️

Skrevet

Skjønner hva du mener jeg føler meg urteit selv med strømpebukse i varmen men jeg bruker det likevel alltid fordi leggene mine er så stygge (betennelse i hårsekkene så det er alltid mange fæle prikker). Gå med hva du vil tenker jeg.

Anonymous poster hash: 4ffd8...daf

Skrevet

Jeg syns det er en uting å gå på jobb UTEN strømpebukse! De fleste har ikke hud som passer på utstilling, jeg vil ikke komme borti mine kollegers bare hud og jeg heler ikke tanken på at i rett luftlinje og uten noen form for "beskyttelse" er trusen til kollegaen. Kanskje har hun til og med g-string. *GRØSS*

Anonymous poster hash: a2c5b...b1f

Skrevet

Jeg syns det er en uting å gå på jobb UTEN strømpebukse! De fleste har ikke hud som passer på utstilling, jeg vil ikke komme borti mine kollegers bare hud og jeg heler ikke tanken på at i rett luftlinje og uten noen form for "beskyttelse" er trusen til kollegaen. Kanskje har hun til og med g-string. *GRØSS*

:legrine:

Anonymous poster hash: 7299e...dcf

Skrevet

Det høres ut som om du har litt for mange regler du forholder deg til.

Skrevet

Hehehe litt redd for basselusker bare??😂😂😂

Skrevet

Det høres ut som om du har litt for mange regler du forholder deg til.

Kanskje. Men du er kanskje en sånn spradebasse uten strømpebukse og med singlet på jobben. Det er verre.

Skrevet

Hos oss har vi air condition og må bruke strømpebukse for ikke å fryse...

Anonymous poster hash: d17fe...a53

Skrevet

Kanskje. Men du er kanskje en sånn spradebasse uten strømpebukse og med singlet på jobben. Det er verre.

Ser ut som du har en tendens til å anta for mye, også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...