Anonym bruker Skrevet 19. august 2016 #1 Skrevet 19. august 2016 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/krim/siktet-for-overgrep-mot-tre-barn/a/23770295/ Â Anonymous poster hash: 1e5ee...d9b
Anonym bruker Skrevet 19. august 2016 #2 Skrevet 19. august 2016 Det skjer overalt og med mange flere barn enn man tror. Jeg ble misbrukt fra jeg var 3 til 13,4 andre jenter i klassen min ble misbrukt som jeg vet om. Det var 5 av 13 jenter. I voksen alder har jeg møtt 8 kvinnelige kolleger som ble misbrukt i barndommen, selv har jeg aldri sagt et ord til noen.  Folk må få opp øynene å se at misbruk av barn er "normalen", skal man få bukt med det. Man er så redd for å melde fra,og det at saken her ble henlagt første gang er sykt. Stakkars barn. Barnemisbrukere skulle fått dødsstraff!  Anonymous poster hash: c4e5f...99d
Anonym bruker Skrevet 19. august 2016 #3 Skrevet 19. august 2016 Gammel sak som er gjenopptatt da. Like forferdelig for det. Kanskje verre fordi den ble henlagt pga manglende bevis. Â Anonymous poster hash: cb002...3c3
Anonym bruker Skrevet 19. august 2016 #4 Skrevet 19. august 2016 Altså, jeg gråter bare av å lese den artikkelen! så ufattelig grusomt! Det minste barnet var bare 1 år da overgrepene startet!! ETT ÅR !!! Mennesker som misbruker barn er samfunnets største problem og avskum av verste sort. De er så syke på sinnet at de burde sperres inne for evig og alltid!! Hjerte mitt blør for disse barna <3 Anonymous poster hash: d9a40...8dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå