Anonym bruker Skrevet 19. august 2016 #1 Skrevet 19. august 2016 Fy filler noe så ekkelt!! Var på fest med medstudenter, vi satt ute i en park og stemningen var god, masse hyggelige folk, gode samtaler osv. Jeg hadde drukket ca en flaske vin (8,5%) og følte meg helt fin, litt beruset, men ikke full eller på vei til å bli det. Plutselig smalt det! Lurte først på hvordan jeg ble så full, fant ut at jeg måtte prøve å kaste opp og gikk opp i skogen. Plutselig var det mørkt og alle andre hadde dratt utenom to veldig hyggelige og hjelpsomme karer. Husker jeg prøvde å insistere på at de skulle dra. Det neste jeg husker er at jeg får kastet opp, så var vi plutselig ved skolen.. Da begynte ting å bli klart og jeg fikk TOTAL panikk! De ringte kjæresten min og passet på at jeg kom meg trygt hjem. Var på legevakta og det er nå påvist GHB. Jeg syns det er skikkelig fælt, samtidig som jeg føler meg heldig, for jeg er 100% sikker på at det ikke har skjedd noe annet med meg! Ikke kan jeg skjønne at det skulle bli putta noe i glasset mitt av de jeg satt med heller, men vi satt jo i en park, vi var mange og det kan jo fort være noen som har gått rundt der (som ikke var studenter) som ikke ble lagt merke til.. Uff, hva gjør jeg nåa? Føler meg ganske elendig i dag, spesielt ekkelt at det er godt over 2,5 time jeg ikke husker NOE av :/ Anonymous poster hash: 05fe8...639
Anonym bruker Skrevet 19. august 2016 #2 Skrevet 19. august 2016 Hei, stakkars deg, men godt at det ikke skjedde noer mer, i hvert fall. Hvor godt kjenner du medstudentene dine? Jeg tenker at det er lurt å si fra om hva som skjedde til de du kjenner best. Kanskje de har lagt merke til noe spesielt? Uansett er det greit at de er obs på at slikt har skjedd, og da kanskje kan skje igjen. Anonymous poster hash: 8d7ad...7b2
Anonym bruker Skrevet 19. august 2016 #3 Skrevet 19. august 2016 Uansett om det ikke skjedde noe mer ville jeg anmeldt det. Og som Min søster lærte da hun var student og en venninne ble utsatt for det samme som deg (hadde mange venner rundt seg som skjønte at noe var galt og fikk henne i sikkerhet). Drikk ALLTID noe i flaske og sitt med tommelen oppi tuten hele tiden, når du ikke drikker. ALDRI gå i fra drikken din selv om du har kork på. Klem Anonymous poster hash: ca202...387
Anonym bruker Skrevet 19. august 2016 #4 Skrevet 19. august 2016 Hei, stakkars deg, men godt at det ikke skjedde noer mer, i hvert fall. Hvor godt kjenner du medstudentene dine? Jeg tenker at det er lurt å si fra om hva som skjedde til de du kjenner best. Kanskje de har lagt merke til noe spesielt? Uansett er det greit at de er obs på at slikt har skjedd, og da kanskje kan skje igjen. Anonymous poster hash: 8d7ad...7b2 Kjenner ingen av de særlig godt, begynte på mandag de fleste av oss. Har sendt melding på face til de jeg var mest med i går og sagt ifra til fadderne som hadde ansvar for arrangementet. Glemte å skrive det, men den vinflaska ble ikke bælma, den ble drukket over flere timer (17-22/23). Takker for svar Anonymous poster hash: 05fe8...639
Anonym bruker Skrevet 19. august 2016 #5 Skrevet 19. august 2016 UiA? Anonymous poster hash: 269f5...a61
Anonym bruker Skrevet 19. august 2016 #6 Skrevet 19. august 2016 UiA? Anonymous poster hash: 269f5...a61 Nei, UiO Anonymous poster hash: 05fe8...639
Anonym bruker Skrevet 19. august 2016 #7 Skrevet 19. august 2016 Jeg er enig med hun som sier at du bør anmelde, Hi. Politiet finner sikkert ikke ut av hvem som gjorde det med deg, men det er viktig å få det journalført hvis flere blir forsøkt dopet også. Jo mer informasjon, jo større sjanse for at de kan bli tatt senere. Anmelder du så viser du tydelig at dette ikke er akseptabelt, og at det vil få følger for de som gjør det om de blir tatt (nå eller senere). Anonymous poster hash: 07bd5...f93
Anonym bruker Skrevet 19. august 2016 #8 Skrevet 19. august 2016 Anmeld og sørg for at det blir fortalt og advart om på skolen. De andre studentene må vite om dette Anonymous poster hash: 454ca...19d
Anonym bruker Skrevet 19. august 2016 #9 Skrevet 19. august 2016 Takker for svar! Det er nå anmeldt, så håper jeg ikke det skjer med noen andre igjen Anonymous poster hash: 05fe8...639
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå