Gå til innhold

Reise til kypros nå?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir nervøs av alt som skjer og har skjedd med tanke på terror osv, vi bestilte tur til kypros for et halvt år siden, nå når det nærmer seg blir jeg usikker om vi bør dra :/

 

Anonymous poster hash: e5e5a...56c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kypros er en øy i middelhavet og grenser ikke til skumle land. Bortsett fra flyet som ble kapret og landet på Kypros så har jeg ikke hørt om noe terrorrelatert der.

 

Anonymous poster hash: db653...288

Skrevet

Kypros kan vel regnes som trygt. Har ikke skjedd noe der.

 

Anonymous poster hash: 8f012...05b

Skrevet

Kos deg sier jeg bare! *dritmisunnelig* 😁

Skrevet

Kypros hadde jeg ikke vært redd for å reise til. Og jeg har terrorangst ;)

Skrevet

Men skytes det ikke opp fra en base der eller noe?? Hørte noe om det..har gledet meg helt til nå, mulig noen bare prøver å skremme meg...

 

Anonymous poster hash: e5e5a...56c

Skrevet

Kypros er en øy i middelhavet og grenser ikke til skumle land. Bortsett fra flyet som ble kapret og landet på Kypros så har jeg ikke hørt om noe terrorrelatert der.

 

Anonymous poster hash: db653...288

Sett på kartet eller? Joda, ligger i Middelhavet. Innerst i Middelhavet. Mellom Tyrkia, Egypt, Syria, Libanon og Israel. Trygt forankret i Midtøsten med andre ord. Halve øya er dessuten okkupert av Tyrkia.

 

Men det stemmer for så vidt at det er rolig der nå, da. Jeg hadde ikke hatt skrupler med åreise dit.

 

 

Anonymous poster hash: 2e0f4...190

Skrevet

Sett på kartet eller? Joda, ligger i Middelhavet. Innerst i Middelhavet. Mellom Tyrkia, Egypt, Syria, Libanon og Israel. Trygt forankret i Midtøsten med andre ord. Halve øya er dessuten okkupert av Tyrkia.

 

Men det stemmer for så vidt at det er rolig der nå, da. Jeg hadde ikke hatt skrupler med åreise dit.

 

 

Anonymous poster hash: 2e0f4...190

Halve øya er IKKE okkupert, nei.

Kypros er trygt.

 

 

Anonymous poster hash: 3ddda...33c

Skrevet

Halve øya er IKKE okkupert, nei.

Kypros er trygt.

 

 

Anonymous poster hash: 3ddda...33c

Ja, det er trygt, men Nord-Kypros har vært okkupert av Tyrkia siden 1974. Google det.

 

 

Anonymous poster hash: 2e0f4...190

Skrevet

Men altså, INGEN plass er TRYGG!

Det kan komme en øksemorder på en lekeplass på bygda liksom.

Men ja, hadde ikke tenkt noe mer på å ikke reise til Kypros 😊

Skrevet

Takk alle, føler meg litt bedre nå. Vet jo at alt kan skje hvor som helst men tenkte på om det var mye større risk der.

 

Anonymous poster hash: e5e5a...56c

Skrevet

Ja, det er trygt, men Nord-Kypros har vært okkupert av Tyrkia siden 1974. Google det.

 

 

Anonymous poster hash: 2e0f4...190

Likevel er det ikke HALVE øya. 20 juli 1974, ja.

 

 

Anonymous poster hash: 3ddda...33c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...