Anonym bruker Skrevet 19. august 2016 #1 Skrevet 19. august 2016 og det plager meg skikkelig. Det var ikke gøy i det hele tatt. Saken er at jeg er ny i et boligfelt. Folk her er kjent for å kjøre for fort, og jeg har gjort det som en greie for meg selv å holde fartsgrensen. Så, igår, kom en nabo bort og sa til meg at hun hadde observert meg i lengre tid. Jeg kjørte visstnok altfor fort gjennom svingen der hun bor. Haha, riktig, svarte jeg, og trodde hun spøkte. Men hun var like alvorlig. "Hæ, nei, det er ikke mulig, det må være noen andre du har sett." Hun skøyt da inn at nei, det var jo bare jeg som hadde en gul golf. Jeg ble skikkelig paff, for jeg har jo ikke grisekjørt. Tvert imot! Etter noen sekunder hvisket hun, "neida, bare tuller" og gikk. Jeg ble stående igjen som en dust. Jeg er kanskje sart og sårbar, men det var virkelig ikke gøy. Måtte bare lufte... Anonymous poster hash: d9673...25f
Anonym bruker Skrevet 19. august 2016 #2 Skrevet 19. august 2016 Hva er det som er vondt og vanskelig for deg? Anonymous poster hash: 66985...f35
Anonym bruker Skrevet 19. august 2016 #3 Skrevet 19. august 2016 Det er hun som er dum, ikke du! Jeg ville også ha syntes det var ubehagelig. Ikke tenk mer på det! Anonymous poster hash: 85d37...0be
Anonym bruker Skrevet 19. august 2016 #4 Skrevet 19. august 2016 Skjønner egentlig ikke hva du vil med dette? Hvis du kjører sakte gjorde hun vel narr av deg fordi du kjører som tante Olga på 80. 🙊 Anonymous poster hash: 90e5a...e84
Anonym bruker Skrevet 19. august 2016 #5 Skrevet 19. august 2016 Skjønner egentlig ikke hva du vil med dette? Hvis du kjører sakte gjorde hun vel narr av deg fordi du kjører som tante Olga på 80. Anonymous poster hash: 90e5a...e84 Jeg kjører ikke som tante Olga på 80. Jeg holder fartsgrensen som er 30. Og hun burde vel være glad for at jeg ikke kjører for fort gjennom svingen der barna hennes leker. HI Anonymous poster hash: d9673...25f
Anonym bruker Skrevet 19. august 2016 #6 Skrevet 19. august 2016 Jeg kjører ikke som tante Olga på 80. Jeg holder fartsgrensen som er 30. Og hun burde vel være glad for at jeg ikke kjører for fort gjennom svingen der barna hennes leker. HI Anonymous poster hash: d9673...25f Hvorfor i all verden bryr du deg om en dårlig spøk!? Anonymous poster hash: 66985...f35
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå