Gå til innhold

Greit med x på besøk??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag dukka plutselig en x av min samboer opp. Samboer sier at han visste ikke at hu kom, og at de ikke har sendt mld på flere år. Men I fjor da j var på ferie , kom hu plutselig på besøk.Problemet her , er at de har en sønnen sammen men som blir holdt hemmelig.Mannen hennes og sønnen vet ikke om denne gamle hemmeligheten. J har sagt til samboer at det er på tidet at de forteller gutten sannheten. Men mora vil ikke da alle tror at faren hans er hennes mann. Gutten er 25 år gammel nå. I fjor dukka hu altså opp med sønnen hjemme her , de skulle liksom besøke en gammel venn av hu. Hallo , sier j. Det j ikke skjønner ,er at de ska holde kontakta,men gutten for da aldri vite noe. Hvordan hadde dere reagert?? For j har en kjempe fight med samboer ang dette .... Dette kan da ikke være akseptabelt oppførsel? Overreagerer jeg syntes dere ?? Vi krangla og da sa han, at j kunne bare flytte ut ... Ja, der varte kun noen min før han sa det ..

Anonymous poster hash: 73d51...545

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars sønn. For et svik av din mann og eks.

Skrevet

Altså.... Hun er din mann sin ex, men hennes mann tror at det er han som er far til gutten? For en suppe!? Hun hadde altså kun et elskerforhold til din mann?

Anonymous poster hash: af786...5bd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...